  • 1. Data: 2010-09-07 20:28:44
    Temat: Kupno auta bez OC
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Pan A był właścicielem auta i opłacał składki OC, sprzedał go panu B,
    który nie przerejestrował auta na siebie i nie opłacał składek OC przez
    3 lata (używał starego ubezpieczenia, a później auto stało bo był za
    granicą)

    a teraz ja chce kupić to auto, jeśli ubezpieczę go w tym samym dniu co
    kupię to co mi grozi ?
    zaległości z poprzedniego właściciela przechodzą na mnie czy nie ?

    co na to Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i wydział komunikacji
    powiedzą ?

  • 2. Data: 2010-09-07 21:10:57
    Temat: Re: Kupno auta bez OC
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    tomi pisze:

> [...]
    > zaległości z poprzedniego właściciela przechodzą na mnie czy nie ?
    >
    > co na to Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i wydział komunikacji

    Ty masz miec umowe OC od dnia zakupu. Reszta niewiele Cie interesuje.
    (nic ci nie grozi na 100%, najwyzej poprzedniego wlasciciela beda scigac)

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 3. Data: 2010-09-10 21:52:25
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Maverick" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty masz miec umowe OC od dnia zakupu. Reszta niewiele Cie interesuje. (nic
    > ci nie grozi na 100%, najwyzej poprzedniego wlasciciela beda scigac)

    Posłać poprzedniemu ubezpieczycielowi wypowiedzenie umowy ubezpieczenia i
    kopię umowy kupna-sprzedaży.
    Ubezpieczyć w najtańszej firmie OC na siebie. Dla mnie najtaniej wyszło w
    MBanku
    (dla młodego syna) i w AVIVA (dla mnie starego bezwypadkowca).
    Ubezpieczenie działa od dnia następnego. To ważne.

    Pozdrawiam
    Feromon