  • 21. Data: 2008-05-23 17:16:30
    Temat: Re: Wina małoletniego
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Maj, 22:07, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:a19acad3-e0df-4dd0-be35-06037c62ada8@
    m44g2000hsc.googlegroups.com...

    > To sie nie nazywa nadzor a pozbawienie wolnosci. Oczekujesz ze jak
    > trzeba pilnowac dziecko zeby to nie odbijalo pilki od sciany?
    > ---------------------------------------
    >
    > Nadzór rozumiem jako nadzór, czyli mamusia pilnuje (myślę, że nie musi tego
    > robić non stop, ale w miarę często) przez okno co dziecko robi i czy nie
    > rozrabia. Jeżeli to jest dla Ciebie pozbawienie wolności...
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Ja kiedy hustawke urwalem bo sie za bardzo rozhustalem. Mama stala do
    mnie plecami i czasami na mnie zerkala, wstarczylo mi jakies 20 sekund
    na czyn chuliganski i rozrabianie.

  • 22. Data: 2008-05-23 17:59:17
    Temat: Re: Wina ma?oletniego
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A wybijana piłką szyba wypadająca z okna to nawet zagrożenie kartastrofą.
    JaC

    -----

    > Myślę, że to rodzice mogli spokojnie wystąpić przeciwko SM o stwarzanie zagrożenia
    dla życia i zdrowia (taki
    odpadający tynk może przecież wyrządzić poważne szkody) :-)

  • 23. Data: 2008-05-23 18:10:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Ja kiedy hustawke urwalem bo sie za bardzo rozhustalem. Mama stala do
    > mnie plecami i czasami na mnie zerkala, wstarczylo mi jakies 20 sekund
    > na czyn chuliganski i rozrabianie.

    Za to powinien odpowiadać właściciel huśtawki, która nie spełniała norm
    bezpieczeństwa.

  • 24. Data: 2008-06-05 13:21:08
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    666 wrote:
    > A wybijana piłką szyba wypadająca z okna to nawet zagrożenie kartastrofą.

    A gdzie tu była mowa o szybach?

    --

    Pozdrowienia