  • 1. Data: 2008-05-20 21:34:43
    Temat: Problem ze spółdzielnią!
    Od: zr <z...@o...pl>

    Witam,
    jakiś czas temu kupiłam mamie mieszkanie w spółdzielini, która
    istnieje tylko lub została założona x lat temu dla tego tylko bloku,
    miesiąc temu dowiedziałam się,że zakładają na podwórku blokady
    postojowe, dzwoniąc jako właścicielka mieszkania o kluczyk
    dowiedziałam się ,że za brakło zwodzono mnie tak do dzisiaj od 30
    kwietnia, do tej pory b. dużo osób dostało już kluczyki, bez wielkich
    problemów(pewnie bo pani ze spółdzielni jest sąsiadką-to dużo
    wcześniej wiedzieli), od dzisiaj podjęto uchwałę, że trzeba być: raz
    właścicielem mieszkania, auta i mieć zameldowanie, i tego ostatniego
    kryterium nie spełniam, czy jest możliwość jakiegoś odwołania się od
    takiego niesprawiedliwego traktowania członka spółdzielni, mieszkam z
    rodziną w innym lokum i tam jestem zameldowana,a mama b. potrzebuje
    dostępu do tego miejsca, gdyż ma samochód, którego notabene jestem
    współwłaścicielem!
    Będę wdzięczna za pomoc, bo jutro idę rozmawiać w tej sprawie?