  • 1. Data: 2008-05-21 10:33:19
    Temat: problem z tranzakcja, brak umowy
    Od: "TomeK" <t...@w...pl>

    Witam,
    Zakupilem od weterynarza samochod za 10tys zl
    Mam dowod rejesracyjny, karte pojazdu i dowod zakupu w salonie kilka lat
    temu.
    Mielismy napisac umowe k-s ale owy weterynarz dostal telefon i musial jechac
    ratowac jakiegos konika
    Napisal mi tylko kwit o przyjeciu pieniedzy za owe auto a umowe obiecal
    doslac poczta.
    Zgodzilem sie, gdyz owa osoba wzbudzila moje zaufanie
    Teraz mija miesiac a ja nie moge sie dodzwonic, a troche daleko mam aby
    jechac.
    Nie wiem dlaczego nie chce doslac mi umowy, bez niej nie moge
    przerejestrowac auta
    Co w takiej sytuacji
    Pozdr

  • 2. Data: 2008-05-21 22:08:04
    Temat: Re: problem z tranzakcja, brak umowy
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "TomeK" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jechac.
    > Nie wiem dlaczego nie chce doslac mi umowy, bez niej nie moge

    Najlepiej pojechać i albo oddać mu jego samochód a poprosić o zwrot tej
    zaliczki na poczet sprzedaży auta do której nie doszło, lub spisać wreszcie
    umowę i wypełnić wspólnie deklarację PCC.