  • 1. Data: 2003-06-24 06:43:25
    Temat: WinXP Upgrade
    Od: Rufikozo <r...@p...onet.pl>

    Mam licencję edukacujną MOLP na WinXP w wersji upgrade.
    Żeby licecja była ważna trzeba mieć licencję na wcześniejszy system
    Microsoftu.
    Czy takim systemem może być Win95,Win98 czy tylko WinNT ?

  • 2. Data: 2003-06-24 07:36:16
    Temat: Re: WinXP Upgrade
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Rufikozo" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam licencję edukacujną MOLP na WinXP w wersji upgrade.
    > Żeby licecja była ważna trzeba mieć licencję na wcześniejszy system
    > Microsoftu.
    > Czy takim systemem może być Win95,Win98 czy tylko WinNT ?

    wymagany: 98+
    (z 95 upgrade tylko do 2k)

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 3. Data: 2003-06-24 19:48:36
    Od: Marcin <m...@a...invalid>

    On Tue, 24 Jun 2003 09:36:16 +0200, Krzysztof Gil wrote:

    > wymagany: 98+
    > (z 95 upgrade tylko do 2k)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Skąd te informacje? Przecież w MOLPie dostępna jest tylko najnowsza
    wersja (czyli obecnie XP). IMHO to Win95 może spokojnie służyć jako
    "podstawa" do Upgradeu. Tak jest na pewno w przypadku MOLP'a
    komercyjnego i nie sadzę aby w edukacyjnym było inczej ale zawsze można
    zapytać na infolini Ms: 0801 308 801.

    --
    pozdrawiam

    M a r c i n
    mhalon(a)astercity.net

  • 4. Data: 2003-06-25 07:43:13
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@a...invalid> napisał w wiadomości
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Skąd te informacje?

    Microsoft

    > Przecież w MOLPie dostępna jest tylko najnowsza
    > wersja (czyli obecnie XP). IMHO to Win95 może spokojnie służyć jako
    > "podstawa" do Upgradeu.

    Niestety.

    > Tak jest na pewno w przypadku MOLP'a
    > komercyjnego i nie sadzę aby w edukacyjnym było inczej

    http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/howtobuy/upgr
    ading/matrix.asp

    niestety.

  • 5. Data: 2003-06-26 18:09:32
    Od: Marcin <m...@a...invalid>

    On Wed, 25 Jun 2003 09:43:13 +0200, Krzysztof Gil wrote:

    > http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/howtobuy/upgr
    ading/matrix.asp

    Sorry, że dopiero teraz odpowiadam ale autor wątku pytał o MOLP'a a ty
    podałeś link do informacji o produktach retail (pudełkowych). Cytuję ze
    strony, którą podałeś:
    Szukałem na stronach Microsoftu i w książeczce Q&A ale jak na razie nie
    znalazłem tego "na piśmie". Z zasłyszanych informacji wiem jedynie, że
    podstawą do Upgradeu w przypadku licencji grupowych może być Win 3.1 a
    nawet DOS.

    --
    pozdrawiam

    M a r c i n
    mhalon(a)astercity.net

  • 6. Data: 2003-06-27 17:16:36
    Od: "][_ i h h y" <m...@a...invalid>

    On Thu, 26 Jun 2003 20:09:32 +0200, Marcin wrote:

> [...]
    > znalazłem tego "na piśmie". Z zasłyszanych informacji wiem jedynie, że
    > podstawą do Upgradeu w przypadku licencji grupowych może być Win 3.1 a

    http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/pro/howtob
    uy/upgrading/matrix.
    asp pod tym linkiem jest jasno napisane, że w umowie Open (MOLP) upgrade
    możliwy jest nie tylko z Win95 ale takze z DOS'a i produktów
    konkurencji.

    Pozdrawiam

    Marcin