  • 1. Data: 2003-06-24 06:38:27
    Temat: komornicy - plan podziału kwoty z egzekucji
    Od: Radosław Zabawa <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moze ktorys z grupowiczow jest zorientowany w tematyce egzekucji komorniczej.

    Otrzymalem wyrok sadu pracy, wraz z tytulem egzekucyjnym,
    ktory przeslalem do komornika. Za jakis czas otrzymalem od niego informacje
    ze dokonany zostal plan podzialu kwoty otrzymanej z egzekucji, natomiast
    nie podano/ujawniono jak ten plan wyglada.

    Wnioskowalem do niego o ujawnienie tego planu, natomiast on odrzucil moj
    wniosek bez zadnego uzasadnienia, wraz ze standardowa regulka ze mam tydzien
    na odwolanie sie do sadu na czynnosci komornicze.

    Czy ujawnienie planu podzialu nie moze odbywac sie droga listowa? Musze
    sie do komornika,gdzie bede mogl sie z planem zaznajomic?

    Zakrawa na paranoje ze informuje sie mnie o sporzadzonym planie podzialu, dajac 2
    tygodniowy
    termin odwolawczy, natomiast nie ujawnia sie tego planu.

    Pozdrawiam

    R.