  • 1. Data: 2003-06-24 03:29:04
    Temat: Oszustwo w internecie
    Od: "msado.tk" <r...@o...pl>

    Witam

    proszę o pomoc mam pewien problem.
    W internecie znalazłem pewną stronę która płaci za kliknięcie w baner 15gr
    jest do niej zapisane naprawdę dużo osób i na paczatku myslałem że jest to
    realne ze oni kasę wypłacają ale niestety się chyba pomyliłem bo mam już
    sporo kasy
    zarobionej a oni nie chca jej wypłacić. Kasę wypłacaja bo mojemu koledze
    który też na tym zarabiał już wypłacili ale musiał im trochę nabluzgac i
    wałczył o kasę bardzo zawzięcie i wreście ją dostał.
    ja chcę się zapytac czy tych oszustów mazna postraszyć jakimiś prawnymi
    sposobami
    żeby mi też kasę wypłacili. Prosze napiszcie mi czy oszustwo w internecie
    jest równoznaczne z
    oszustwem w swiecie realnym.

    Co mógłbym im napisać by się trochę przestraszyli bo na nich
    to tylko takie sposoby działaja.

    bardzo prosze o odp

    / GG-3318736 : Tlen-msado
    \ www.msado.tk

  • 2. Data: 2003-06-24 11:12:18
    Temat: Re: Oszustwo w internecie
    Od: ".Kamil." <n...@m...com.pl>

    Użytkownik "msado.tk" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest równoznaczne z
    > oszustwem w swiecie realnym.
    >
    > Co mógłbym im napisać by się trochę przestraszyli bo na nich

    moze im nabluzgaj, tak jak kolega :-)

    a tak na serio - jesli bluzganie nie pomoze, zapomnij o kasie. to systemy
    dla naiwnych i malo kto na tym zarobil poza tymi, co je zalozyli.