  • 31. Data: 2004-07-14 08:33:14
    Temat: Re: WinXP OEM i legalnosc uzytkowania
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-07-14 10:18, Falkenstein rzecze:
    > Czyli jest piratem.

    Jeżeli robił to świadomie to tak - jest piratem.

    > A dokładnie dlaczego nie wolno kopiować programów skoro to nie jest
    > okradanie twórcy, a wydawcy sami są piratami bo okreadają twórców?

    A dlaczego nie wolno sikać na ulicy choć nie jest to okradaniem nikogo?

    > trzeba się było wyspać.
    > aha, i jak poszła rozmowa z UOKIK? Przestali się już śmiać?

    Znowu pajacujesz.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 32. Data: 2004-07-14 08:38:08
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 10:33:14 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Dnia 2004-07-14 10:18, Falkenstein rzecze:
    >
    > Jeżeli robił to świadomie to tak - jest piratem.
    WIęc pozwij ich do sądu, co od dawna obiecujesz zrobić.

    > A dlaczego nie wolno sikać na ulicy choć nie jest to okradaniem nikogo?

    Bo zabrania tego kodeks wykroczeń.

    > Znowu pajacujesz.

    Owszem, ale MistrzOwi nigdy nie dorównam

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 33. Data: 2004-07-14 08:44:21
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Arek wrote:
    > Pomieszało Ci się i to okrutnie. Naklejka i faktura jest wielkie g...
    > ważne.
    > Liczy się TYLKO I WYŁĄCZNIE posiadanie legalnej kopii programu.

    No fajno... znaczy że nici z dystrybucji oprogramowania przez Internet,
    bez fizycznego przesłania nośnika? Patrz, a tyle firm to praktykuje...
    Szkoda też, że licencje MOLP stały się przez Ciebie bezuzytecznym
    świstkiem papieru... :(

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 34. Data: 2004-07-14 09:27:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-07-14 10:44, Czarek Gorzeński rzecze:
    > No fajno... znaczy że nici z dystrybucji oprogramowania przez Internet,
    > bez fizycznego przesłania nośnika? Patrz, a tyle firm to praktykuje...

    Niby dlaczego miałyby być nici? Nic nie pisałem o fizycznym nośniku kopii programu.

    > Szkoda też, że licencje MOLP stały się przez Ciebie bezuzytecznym
    > świstkiem papieru... :(

    Licencje MOLP to zupełnie inna para kaloszy, wtedy RZECZYWIŚCIE dostajesz licencje
    i sam kopiujesz program.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 35. Data: 2004-07-14 09:51:06
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Falkenstein pisze:

    > WIęc pozwij ich do sądu, co od dawna obiecujesz zrobić.

    > Bo zabrania tego kodeks wykroczeń.

    No to czemu Pan sie dziwi, gdy ktos nie zgadza siena nowomowe typu
    "okradanie tworcow" ?
    Zabrania jakies prawo i wcale z tegonie wynika, ze jest "okradaniem"

    Boguslaw

  • 36. Data: 2004-07-14 15:42:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Płytka to jest akurat najmniej ważna.
    > Ważna jest naklejka licencyjna i FV.

    A jezeli zajdzie potrzeba sformatwania dysku i reinstalacji systemu?

    P.