  • 1. Data: 2004-07-11 12:21:29
    Temat: mam Pytanie
    Od: Gupik <g...@p...pl>

    Czy można ustalić Adres mając tylko jego nr gg ?? a jeśli tak to jak ??

  • 2. Data: 2004-07-11 12:25:32
    Temat: Re: mam Pytanie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    >Czy można ustalić Adres mając tylko jego nr gg ?? a jeśli tak to jak ??

    czary maru hokus pokus.

    A o co chodzi? Bo jak o cos powaznego to policja ustali adres.

    P.

  • 3. Data: 2004-07-11 12:27:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 11. lipca 2004 14:21 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gupik:

    > Czy można ustalić Adres mając tylko jego nr gg ?? a jeśli tak to jak ??

    Np tak:

    Cześć stary, możesz mi podać swój Adres?

    Albo popytać jego znajomych:

    Cześć stary, wiesz może gdzie mieszka gość posługujący się numerem GG xxxx?

    Ale co to ma wspólnego z psp?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-07-11 13:03:46
    Od: Gupik <g...@p...pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > czary maru hokus pokus.
    >

    > A o co chodzi? Bo jak o cos powaznego to policja ustali adres.

    Tak sprawa bardzo ważna chodzi o zgłoszenie przestępstwa przez oszusta,
    oto jego nr gg 9317313

  • 5. Data: 2004-07-11 13:37:40
    Od: Gupik <g...@p...pl>

    > Np tak:
    >
    > Cześć stary, możesz mi podać swój Adres?
    >
    > Albo popytać jego znajomych:
    >
    > Cześć stary, wiesz może gdzie mieszka gość posługujący się numerem GG xxxx?

    udało mi zdobyć Adres IP tego typa oto ten numer 82.139.131.138 ten
    numer był spisany z Povergg, czy teraz bendzie łatwiej ??

  • 6. Data: 2004-07-11 14:11:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gupik" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

    > udało mi zdobyć Adres IP tego typa oto ten numer 82.139.131.138 ten
    > numer był spisany z Povergg, czy teraz bendzie łatwiej ??

    Może być kłopot. Ustaliłem, że IP należy do

    BIAMAN Contact Role, Politechnika Białostocka ul. Wiejska 45a 15-351
    Białystok (Poland)
    telefon: +48 85 745 56 13
    fax.-no: +48 85 745 56 05
    e-mail: j...@b...pl
    e-mail: c...@c...ac.bialystok.pl

    Rzecz w tym, ze to pewnie są adresy ich komputerów, do których dostęp mają
    studenci. Zostaje jakiś fortel. Na przykład przeszukanie Google po numerze.
    Może facet podał gdzieś na liście dyskusyjnej adres GG do siebie. To by
    wiele ułatwiło, choćby poprzez analizę jego postów.

  • 7. Data: 2004-07-11 14:22:15
    Od: ahimsa <a...@o...pl>

    Użytkownik Gupik napisał:

    > Tak sprawa bardzo ważna chodzi o zgłoszenie przestępstwa przez oszusta,
    > oto jego nr gg 9317313

    a na czym polegało to przestępstwo, jeśli można wiedzieć?

    pzdr
    ahimsa

  • 8. Data: 2004-07-11 17:46:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ccri4q$gjf$3@inews.gazeta.pl

    > [.................]
    > e-mail: jhauzer[]biaman.pl
    > e-mail: ccitko[]cksr.ac.bialystok.pl

    Nie podawaj publicznie cudzych adresów e-mail.

> [...]
    > numerze. Może facet podał gdzieś na liście dyskusyjnej adres GG do
    > siebie. To by wiele ułatwiło, choćby poprzez analizę jego postów.

    "Biaman" jest to miejska sieć komputerowa w Białymstoku.
    W jej skład wchodzą wszystkie uczelnie. Przez "Biaman"
    idą wszystkie białostockie TV Kablowe, a to IP należy do
    TV Kablowe "Elpos". Można zgłosić skargę na któryś z
    adresów z "Biaman'u", a oni "pogonią" "Elpos"(skuteczniejsze)
    albo bezpośrednio do "Elpos'u" elpos[]biaman.pl

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Czy to prawda doktorze, że jeżeli ktoś umrze we śnie to dowie się o tym

  • 9. Data: 2004-07-11 18:28:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Nie podawaj publicznie cudzych adresów e-mail.

    Masz rację. nie pomyślałem. Skopiowałem przez schowek.