  • 11. Data: 2012-11-19 14:33:53
    Temat: Re: Wierzyciel nie chce zwrotu długu [OT]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Filip wrote:

    > Po to się idzie do SWOJEGO notariusza, żeby takiego zapisu nie było na
    > umowie.

    jak sie idzie do swojego notariusza to tym bardziej taki zapis powinien
    być w umowie.
    jak nie ma to zmien notariusza.

  • 12. Data: 2012-11-19 14:36:53
    Temat: Re: Wierzyciel nie chce zwrotu długu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mrqs wrote:

    > Hmm... ale to taki paragraf 22. Nie mogę dopaść wierzyciela, żeby oddać
    > pożyczkę, to jak mam go dopaść, żeby go poinformować?

    A to juz prościej. Wystarczy wykazać, że miał możliwosc dowiedzenia sie.

    > Jak wyślę polecony
    > z zpo i on (polecony) wróci, to co wtedy?

    wystarczy.

    Nawet gdybym go spotkał na
    > ulicy, to jak udowodnię, że go poinformowałem?

    metod bylo to bez liku.

    nagraj. pare osob juz tak robilo. wpadlo z kolega z kamera, glosno
    przeczytalo co jest na kartce i kartke zostawili na srodku podlogi.

  • 13. Data: 2012-11-19 14:41:37
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-19 14:33, witek pisze:

    > jak sie idzie do swojego notariusza to tym bardziej taki zapis powinien
    > być w umowie.
    > jak nie ma to zmien notariusza.

    Mówię o "finansistach", którzy chodzą do swoich notariuszy z
    gotówką-pożyczkami.

  • 14. Data: 2012-11-20 11:36:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012, witek wrote:

    > nagraj. pare osob juz tak robilo. wpadlo z kolega z kamera, glosno
    > przeczytalo co jest na kartce i kartke zostawili na srodku podlogi.

    AFAIR kiedyś był tu link do takiej akcji z użyciem notariusza,
    opisanej w prasie.
    Notariusz urzędowo odnotował fakt pozostawienia kartki na środku
    podłogi sekretariatu :)

    pzdr, Gotfryd