  • 21. Data: 2005-12-07 09:55:17
    Temat: Re: Wiek w odertach pracy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <2...@l...localdomain.
    local>,
    Miernik wrote:

    > Przecie? ten przepis jest bez sensu, chocia?by kierowca nie mo?e by?
    > na przyk?ad niewidomy.

    I ma prawo jazdy?

    Renata

  • 22. Data: 2005-12-07 10:35:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Renata Gołębiowska porozsypywal nastepujace haczki:
    > I ma prawo jazdy?
    Wzrok mogl stracic po otrzymaniu prawa jazdy

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 23. Data: 2005-12-07 13:23:04
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości

    > Przecież ten przepis jest bez sensu, chociażby kierowca nie może być
    > na przykład niewidomy. Gdyby ten kodeks stosować to spowodowałoby to
    > powszechne zagrożenie życia i zdrowia.

    Mylny argument. Do prawie kazdej pracy trzeba jeszcze miec dopuszczenie
    lekarza medycyny pracy. Niewidomy po prostu nie dostanie dopuszczenia od
    lekarza.

  • 24. Data: 2005-12-07 14:25:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dn6e5s$99a$2@inews.gazeta.pl>, badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu Renata Gołębiowska porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wzrok mogl stracic po otrzymaniu prawa jazdy

    I dostanie zaświadczenie o zdolności do wykonywania danego
    zawodu/danej pracy?

    Renata

  • 25. Data: 2005-12-07 14:39:30
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "krys" napisał w wiadomości news:dn6qn5$6ti$3@inews.gazeta.pl...

    > Jaka jest różnica miedzy sprzątaczka 25 letnia, a 40 letnia?

    Przy 40-sto letniej przyjemnie popatrzec na podloge po sprzataniu. Przy
    25-letniej przyjemnie popatrzec na sprzataczke w trakcie sprzatania
    (zwlaszcza jak scierka na kolanach podloge myje :)

  • 26. Data: 2005-12-07 15:09:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    czyli o2 napisał(a):

    > bo dla was pozostaje glupie pierdolenie, co to nie urzedasy...

    Jasssne. Jest napisane , czego ma nie być w ogloszeniu, to należałoby
    się stosować. A nie udawać, że deszcz pada.

    > ten wiek wynika zapewnie z innych czynnikow, najczesciej z pochodzenia
    > pieniedzy...

    To można tak sformułowac ogłoszenie/ofertę, żeby nie wygladała jak
    dyskryminacja ze względu na wiek, ale oferta np. dla absolwenta.
    I nikt by się nie czepiał. I nie zadawał pytań.
    A jak uzasadnisz ogłoszenie: "Zatrudnię panie do sprzątania, wiek do 25
    lat?"

    Justyna

  • 27. Data: 2005-12-07 15:12:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Renata Gołębiowska porozsypywal nastepujace haczki:
    > I dostanie zaświadczenie o zdolności do wykonywania danego
    > zawodu/danej pracy?
    Wiesz... slyszalem o odbieraniu renty inwalidzkiej robotnikom bez reki
    czy nogi - orzecznik tlumaczyl "zawsze moze byc pan piosenkarzem". Ze
    nie wspomne o tym iz psychopaci dostaja pozwolenie na bron czy
    przechodza badania potrzebne do prawa jazdy. Wiec szczerze mowiac nie
    zdziwiloby mnie otrzymanie zaswiadczenia o zdolnosci do pracy jako
    kierowca przez niewidomego;)
    Poza tym - takie zaswiadzcenie sie otrzymuje po otrzymainu pracy a nie
    przed.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 28. Data: 2005-12-07 15:14:52
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Miernik napisał(a):

    > Przecież ten przepis jest bez sensu, chociażby kierowca nie może być
    > na przykład niewidomy.

    A znasz jakiegoś niewidomego z czynnym PJ?

  • 29. Data: 2005-12-07 15:25:45
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości news:dn6uj3$lm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > niewidomego;)
    > Poza tym - takie zaswiadzcenie sie otrzymuje po otrzymainu pracy a nie

    Po otrzymaniu pracy, ale PRZED rozpoczeciem jej wykonywania.
    A na marginesie cos podobnego wlasnie spotkalo moja zone. Ma ciezko chory
    kregoslup. Osiem lat byla na rencie. A teraz jej ta rente zabrali.
    Stwierdzili, ze moze ruszac rekami i nogami (a ze tylko chwile bo pozniej ja
    boli to malo wazne). Wiec do pracy sie nadaje. Dodam, ze jej lekarz
    prowadzacy stwierdzil, ze w komisjach sa jacys kretyni jesli stwierdzili ze
    zona moze pracowac.

  • 30. Data: 2005-12-07 15:38:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dn6uj3$lm$1@inews.gazeta.pl>, badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu Renata Gołębiowska porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wiesz... slyszalem o odbieraniu renty inwalidzkiej robotnikom bez reki
    > czy nogi - orzecznik tlumaczyl "zawsze moze byc pan piosenkarzem".

    Mowa jest o kierowcy zawodowym, a nie o piosenkarzu.

    Renata