  • 1. Data: 2005-12-06 12:38:01
    Temat: Wiek w odertach pracy
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Witam.
    Bylem dzis w urzedzie pracy. na tablicy ogloszen widzialem oferty dla osob
    ponizej 24 roku zycie a obok plakat informujacy o kursach zawodowych dla
    osob ponizej 26 roku zycia. I tu mam pytanie. O ile sie nie myle, ze
    pracodawca szukajacy pracownikow ma obowiazek przyjmowac wszystkich
    spelniajacych wymagania zawodowe bez wzgledu na wiek i plec. Czy wiec
    wywieszanie ofert dla osob ponizej 24 roku zycia jest zgodne z prawem? I
    organizowanie kursow z ograniczeniem wiekowym?

  • 2. Data: 2005-12-06 13:20:49
    Temat: Re: Wiek w odertach pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@d...m> napisał w wiadomości

    > Czy wiec wywieszanie ofert dla osób poniżej 24 roku życia jest
    zgodne z
    > prawem? I organizowanie kursów z ograniczeniem wiekowym?

    Niby można się o to pieniaczyć, ale z drugiej strony chyba lepiej, ze
    piszą wprost, niżby mieli później piętrzyć problemy. Szkoda nerwów.

  • 3. Data: 2005-12-06 14:03:17
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

> [...]
    > Niby można się o to pieniaczyć, ale z drugiej strony chyba lepiej, ze
    > piszą wprost, niżby mieli później piętrzyć problemy. Szkoda nerwów.

    no wiesz.. ale w urzedzie pracy jawne łamanie przepisów? ;)

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl

  • 4. Data: 2005-12-06 16:21:02
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):

    > no wiesz.. ale w urzedzie pracy jawne łamanie przepisów? ;)

    Bo przepisy sa dla nas, a nie dla urzędasów, nie?;-)

    Justyna

  • 5. Data: 2005-12-06 16:32:41
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Bo przepisy sa dla nas, a nie dla urzędasów, nie?;-)

    bo dla was pozostaje glupie pierdolenie, co to nie urzedasy...

    ten wiek wynika zapewnie z innych czynnikow, najczesciej z pochodzenia
    pieniedzy...
    to nie jest widzimisie czyjes, ale najprawdopodobniej sa to pieniadze ze
    srodkow EFS, gdzie zalozenia projektu okreslaja beneficjentow ostatecznych
    projektu...

  • 6. Data: 2005-12-06 16:53:18
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-12-06 17:32, gardziej wrote:

    > bo dla was pozostaje glupie pierdolenie, co to nie urzedasy...

    Nie bluzgaj.

> [...]
    > srodkow EFS, gdzie zalozenia projektu okreslaja beneficjentow ostatecznych

    Bądź też oferty, jakie otrzymuje UP od pracodawców klasyfikują jakich
    pracowników po takich a takich kursach. Zapewne sprawdzili wiek oraz
    kwalifikacje bezrobotnych i w ten sposób wyszli na przeciw tym, którzy
    po przebyciu jakiegoś tam szkolenia mogli by podjąć pracę mając tyle a
    nie więcej lat.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 7. Data: 2005-12-06 16:58:53
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    Nie bluzgaj.

  • 8. Data: 2005-12-06 20:52:59
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "gardziej" napisał w wiadomości

> [...]
    > srodkow EFS, gdzie zalozenia projektu okreslaja beneficjentow ostatecznych

    I uwazasz ze to powinno miec znaczenie? Tym bardziej ze to oferty dla
    kierowcow, budowlancow i pracownikow po podstawowce...
    A jedna widzialem wrecz idiotyczna. Szukali lekarza ze specjalizacja do 24
    roku zycia. Przeciez zeby zrobic podstawowe wyksztalcenie medyczne trzeba
    sie uczyc do 25 roku. A specjalizacja to jeszcze ze dwa lata.

  • 9. Data: 2005-12-06 20:53:59
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    > Nie bluzgaj.

    A w urzedach to za przeproszeniem kto siedzi? Budowlancy? :D

  • 10. Data: 2005-12-06 20:55:29
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" napisał w wiadomości news:dn4fl8

> [...]
    > kwalifikacje bezrobotnych i w ten sposób wyszli na przeciw tym, którzy po
    > przebyciu jakiegoś tam szkolenia mogli by podjąć pracę mając tyle a nie

    A co maja wspolnego kursy z wiekiem? A co do kwalifikacji - to mi sie
    wydaje, ze wlasnie im starszy wiek tym lepsze kwalifikacje.