  • 171. Data: 2018-12-10 19:52:03
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 19:44, Kviat pisze:

    > Dlaczego zawsze gdy jest mowa o pedofilach kościoła katolickiego ktoś
    > musi koniecznie wrzucić Polańskiego, rabinów, pedofilów muzułmańskich,
    > pedofilów w szkołach i cholera wie jeszcze jakich innych pedofilów?
    >
    > Szukasz usprawiedliwienia dla pedofilii w kościele, czy zwyczajnie nie
    > potrafisz się skupić na temacie?

    Raczej chodzi o to, że skupianie się na pedofilii akurat w kościele jest
    zaciemnianiem tematu, bo ucina dyskusję o o pedofilii właśnie,
    ograniczając sztucznie dyskusję tylko do wybranego jej fragmentu.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2018-12-10 19:56:29
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-10 o 13:57, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > pozwolić na niespieszne, acz diablo skuteczne, łamanie "dusz" i powolne
    > przejmowanie pewnych środowisk pod swoje skrzydła. Jak już zaczęli od
    > szeregowego wikarego i udało im się go w końcu wypchnąć do pozycji
    > biskupa to mieli otwartą drogę do Watykanu (i to oni delikatnie
    > decydowali, kto pojedzie i gdzie). Pamiętam, jak w latach 70-ych
    > "mówiło" się, że umoczona jest cała wierchuszka diecezji krakowskiej.
    >
    > I nieoczekiwanie ustrój się zmienił, a "papiery" na pewno nie znikły,
    > tylko są i czekają na swój odpowiedni czas.

    I wierni w swej nieograniczonej inteligencji nie zauważają, że ich
    kościół obecnie jest rządzony przez biskupów-agentów i że jest celowo od
    środka niszczony przez tych agentów? Mimo wszystko dalej chodzą do
    kościoła i zrzucają się na tacę? Może pasuje im to niszczenie kościoła?

    Nie świadczy to dobrze o inteligencji wiernych.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 173. Data: 2018-12-10 19:58:44
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nieprawdą jest, że dowód r.a.a. jest niepoprawny.

    Nieprawdą jest że zawarłeś jakieś "dowody".
    Posunąłeś się do niedorzecznych, zmieniających temat argumentów.
    Równie dobrze mogłeś stwierdzić, że skoro podróżujemy na księżyc,
    to jest oczywiste że nikt o poczynaniach księdza J. nic nie
    wiedział.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 174. Data: 2018-12-10 19:59:18
    Temat: Re: "Wiedza powszechna w Trójmieście od lat 90" - Kto nie zareagował? [GW demaskuje "Pedofila Solidarności" i "obojętnych na zbrodnie pedofilii"]
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Po co, przecież wystarczy, że się ośmieszyło twoje argumenty.

    TTST.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 175. Data: 2018-12-10 20:03:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 19:52:03 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Raczej chodzi o to, że skupianie się na pedofilii akurat w kościele jest
    > zaciemnianiem tematu, bo ucina dyskusję o o pedofilii właśnie,
    > ograniczając sztucznie dyskusję tylko do wybranego jej fragmentu.

    Raczej chodzi o to że KK do tej pory korzystał z usankcjonowanego
    tradycją wyjęcia spod krytyki. I jest rzadka okazja by nadgryźć ten
    nieuzasadniony immunitet. Pedofilia to tylko jedna z przywar KK i jak
    się przyjrzeć to znajdzie się sporo więcej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 176. Data: 2018-12-10 20:04:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > TTST.

    Tak właśnie robię. W końcu to, że ktoś się z ciebie śmieje, zależy od
    tego kogoś, a nie od twoje mniemania.

    --
    Liwiusz

  • 177. Data: 2018-12-10 20:05:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 19:42:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Napisałaś, że matki wiedziały.

    Przeginasz. Usłyszały informację ale nie dały wiary. A to jest kluczowe
    żeby zgłosić podejrzenie przestępstwa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 178. Data: 2018-12-10 20:08:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przeginasz. Usłyszały informację ale nie dały wiary. A to jest kluczowe
    > żeby zgłosić podejrzenie przestępstwa.

    Tak samo jak każdy inny, kto słyszał, a mimo to Bancer chciałby jakieś
    specjalne śledztwa wszczynać. Ale tylko wobec niektórych, bo matki,
    które słyszały z pierwszej ręki, to "wiary nie dały". Ale już plotki na
    mieście miałyby być podstawą do ścigania. Takie to śmieszne argumenty.

    --
    Liwiusz

  • 179. Data: 2018-12-10 20:09:49
    Temat: Re: Tylko pedofilia w KRK zasługuje na dyskusję? Szeroka wyrozumiałość dla "Pedofila Solidarności" już nie?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > pedofilów w szkołach i cholera wie jeszcze jakich innych pedofilów?
    >
    > Szukasz usprawiedliwienia dla pedofilii w kościele, czy zwyczajnie nie

    Usprawiedliwienia? Nie. Tego że od "przywilejów bezkarności" wahadło
    przechodzi/przeszło na "polowanie na (*TYLKO* KRK) czarownice" jak
    najbardziej. Ty zaś *musisz* udowodnić że jak z tematu "pedofilia w
    KRK" przechodzi się na szerszy temat pedofilia (także u wielkich
    filmowców/w Solidarności/...) to od razu dyskusja przestaje ci się
    "podobać"? Jak z tematu (domniemanej) obojętność biskupa KRK poszerza
    się temat na obojętność/wsparcie "współtowarzyszy/wodzów Solidarności"
    to też już z cacy robi się fuj?

    Ja nie mam interesu walić *tylko* po tych którzy tobie pasują.
    A jeśli tobie chodzi o dobro dzieci a nie "coś innego" to powinien to
    być dla ciebie mały problem. Dla ciebie to jednak wielki problem?

    --
    A. Filip

  • 180. Data: 2018-12-10 20:14:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 20:28, Kviat pisze:

    > I tych agentów kryli inni, wyżej postawieni agenci, bo ci co kryli też
    > musieli być agentami, skoro ich kryli. A kto krył tych wyżej
    > postawionych agentów, którzy nie dość, że kryli, to robili to samo?
    > Fajny macie kościół składający się z agentów. Dając na tacę utrzymujesz
    > agentów. Brawo.

    Bez przesady.
    Agentów nie było tak dużo, niewątpliwie mniej niż w innych grupach
    zawodowych.
    A ci co ich kryli nie należeli do KK.