  • 181. Data: 2018-12-10 20:15:36
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-10 o 19:52, Liwiusz pisze:

    > Raczej chodzi o to, że skupianie się na pedofilii akurat w kościele jest
    > zaciemnianiem tematu,

    Serio? Gdy tematem dyskusji jest pedofilia w kościele katolickim, to
    dyskusja o pedofilii w kościele katolickim jest zaciemnianiem tematu?

    > bo ucina dyskusję o o pedofilii właśnie,

    Nie obcina.
    Dotyczy tematu pedofilii w kościele katolickim.

    > ograniczając sztucznie dyskusję tylko do wybranego jej fragmentu.

    Czyli, gdy będzie dyskusja o pedofilii wśród rabinów albo wśród
    muzułmanów, to mogę śmiało rozmydlać temat pedofilią w kościele katolickim?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 182. Data: 2018-12-10 20:26:46
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tak samo jak każdy inny, kto słyszał, a mimo to Bancer chciałby jakieś
    > specjalne śledztwa wszczynać. Ale tylko wobec niektórych, bo matki,
    > które słyszały z pierwszej ręki, to "wiary nie dały". Ale już plotki na
    > mieście miałyby być podstawą do ścigania. Takie to śmieszne argumenty.

    O nie misiu kolorowy. To że Ci się coś uroiło, nie znaczy że masz prawo
    układać jakiekolwiek argumenty w moim imieniu. Więc zaprzestań.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 183. Data: 2018-12-10 20:27:00
    Temat: Re: "Wiedza powszechna w Trójmieście od lat 90" - Kto nie zareagował? [GW demaskuje "Pedofila Solidarności" i "obojętnych na zbrodnie pedofilii"]
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tak właśnie robię. W końcu to, że ktoś się z ciebie śmieje, zależy od
    > tego kogoś, a nie od twoje mniemania.

    TTST.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 184. Data: 2018-12-10 20:31:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 20:15, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Czyli, gdy będzie dyskusja o pedofilii wśród rabinów albo wśród
    > muzułmanów, to mogę śmiało rozmydlać temat pedofilią w kościele katolickim?

    Jak będzie taka dyskusja, to mnie zawołaj. Na razie ziew - nie ma takich
    dyskusji, cbdu.

    --
    Liwiusz

  • 185. Data: 2018-12-10 20:31:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > O nie misiu kolorowy. To że Ci się coś uroiło, nie znaczy że masz prawo
    > układać jakiekolwiek argumenty w moim imieniu. Więc zaprzestań.

    Każdy umiejący czytać może się cofnąć i zobaczyć co sobie Bancer roi.

    --
    Liwiusz

  • 186. Data: 2018-12-10 20:34:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Czyli jego ofiarę/"ofiarę"?
    > Wiedziała ale przez 50 lat nie powiedziała czyli 50 lat go kryła.

    A tymczasem nawet Idol Prawicy (tm) niejaki Terlikowski również uważa,
    że ktoś powinien to zbadać: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2425
    2623,terlikowski-o-sprawie-ks-jankowskiego-powinna-z
    ostac-powolana.html
    Zapewne wg Liwiusza p. Terlikowski również niegrzecznie bawi się pod kołderką
    i należy go zgłosić.

    I tyle na temat.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 187. Data: 2018-12-10 20:36:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Każdy [...]

    TTST. Idź teraz się Terlikowskim zajmij. Jemu też się coś wg Ciebie uroiło.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 188. Data: 2018-12-10 20:44:36
    Temat: Re: Tylko pedofilia w KRK zasługuje na dyskusję? Szeroka wyrozumiałość dla "Pedofila Solidarności" już nie?
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-10 o 20:09, A. Filip pisze:

    > Usprawiedliwienia? Nie. Tego że od "przywilejów bezkarności" wahadło
    > przechodzi/przeszło na "polowanie na (*TYLKO* KRK) czarownice" jak
    > najbardziej.

    Nie przechodzi.
    Po prostu temat dotyczy pedofilii w kościele katolickim. Więc siłą
    rzeczy dotyczy TYLKO kościoła katolickiego.

    > Ty zaś *musisz* udowodnić że jak z tematu "pedofilia w
    > KRK" przechodzi się na szerszy temat pedofilia (także u wielkich
    > filmowców/w Solidarności/...) to od razu dyskusja przestaje ci się
    > "podobać"?

    Nie podoba mi się, że jakoś dziwnie często z dyskusji dotyczącej
    pedofilii w kościele katolickim, niektórzy na siłę próbują "przechodzić"
    do dyskusji na inny temat.
    Zamiast sobie założyć wątek z innym tematem.

    > Jak z tematu (domniemanej) obojętność biskupa KRK poszerza
    > się temat na obojętność/wsparcie "współtowarzyszy/wodzów Solidarności"
    > to też już z cacy robi się fuj?

    Temat krycia pedofilii kościelnej przez biskupów to jeden temat (nie bez
    powodu, bo z pomocą całej mocy instytucji kościoła), a krycia przez
    jakiegoś działacza Solidarności/filmowca, to inny temat.
    Jakoś nie słyszałem, żeby jakiś działacz Solidarności/zrzeszenia
    filmowców (czy co oni tam mają) ukrywał pedofila wykorzystując do tego
    moce przerobowe całej organizacji zwanej Solidarność/zrzeszenia
    filmowców. Słyszałeś żeby jakieś zrzeszenie filmowców miało utajnione
    archiwa z raportami o pedofilii wśród filmowców przechowywane przez
    dziesiątki (jak nie więcej) lat, przenosili pedofilów reżyserów z planu
    filmowego na inny plan w innym państwie? Może coś takiego słyszałeś o
    Solidarności? Załóż wątek dotyczący ukrywania pedofilii przez działaczy
    solidarności i się podziel.

    A co do kościoła nie ma najmniejszych wątpliwości. Są na to dowody.

    > Ja nie mam interesu walić *tylko* po tych którzy tobie pasują.

    Przykro mi. W tym wątku wali się tylko po tych, którzy tobie pasują.

    > A jeśli tobie chodzi o dobro dzieci a nie "coś innego" to powinien to
    > być dla ciebie mały problem. Dla ciebie to jednak wielki problem?

    Napisz to jeszcze raz, bo nie wiem o co ci chodzi.
    Pewne jest tylko to, że pedofilia w kościele katolickim jest wielkim
    problemem dla ciebie, skoro próbujesz uciekać od tematu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 189. Data: 2018-12-10 20:48:07
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-10 o 20:14, t-1 pisze:

    > Bez przesady.
    > Agentów nie było tak dużo, niewątpliwie mniej niż w innych grupach
    > zawodowych.

    I kościół sobie nie poradził z tak małą ilością agentów? Zadziwiające
    jaki słaby jest ten kościół, że taka mała ilość agentów wodzi za nos
    cały kościół.

    > A ci co ich kryli nie należeli do KK.

    Hmmm... biskupi kryjący pedofilów nie należeli do kk?
    Ciekawa teza, ale granatem oderwana od rzeczywistości.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 190. Data: 2018-12-10 20:55:42

    Wymień nazwiska księży i chroniących tych księży biskupów, konkretne, lecę po colę i
    czipsy.

    -----