  • 1. Data: 2006-05-08 20:40:43
    Temat: Wgląd do pisma Urzędu
    Od: TauRuSS <t...@l...wroc.net>

    Witam.

    W odpowiedzi na pismo o uzasadnienie podwyżki czynszu zarządca budynków
    (Budynki sa własnością wojewódzctwa Dolnośląskiego), powołał się na
    pismo Urzędu Marszałkowskiego (dokładnie "pisma: L. dz. Szp. 5902/2005 z
    dnia 25 sierpnia 2005 r. i DM-M/7013/753/2005 z dnia 24 listopada 2005 r.)
    Czy istnieje jakiś publiczny dostęp do takich pism, czy Urząd
    Marszałkowski udostępnia coś takiego ? (przepatrzyłem stronę ,ale na nic
    takiego się nie natknełem). Po prostu ,czy jest jakiś sposób na
    dowiedzenie się co jest w tym piśmie, bo zarządca rzucił jakimiś
    cyferkami ,z których nadal nic nie wynika ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-09 05:32:52
    Temat: Re: Wgląd do pisma Urzędu
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Użytkownik "TauRuSS" <t...@l...wroc.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego się nie natknełem). Po prostu ,czy jest jakiś sposób na
    > dowiedzenie się co jest w tym piśmie, bo zarządca rzucił jakimiś cyferkami

    udostępnić