  • 1. Data: 2006-05-08 20:38:12
    Temat: sasiedztwo
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Witam
    Rok temu kupiłem mieszkanie, okazało sie że niedość dostatecznie sprawdziłem
    okolice.. a dokładniej co sie dzieje w okolicy, w kamienicy w której mamy
    mieszkanie jest sklep spozywczy ktory prowadzi sprzedaz alkoholu, i z tego
    powodu jest bałagan wokół domu, pełno butelek, kubeczków
    plastikowych(sprzedawanych tez w sklepie) hmm no i panów pijacych i nie
    tylko....pod sklepem i przy naszej klatce...chciałbym sie ich pozbyc - czy
    mial ktos podobny problem?? i jezeli tak to jak sobie z nim poradzil?? - i
    prosze o nie dawanie odpowiedzi w stylu: "przeprowadz sie" bo to nie wchodzi
    w gre.
    czy istnieje jakas mozliwosc odebrania koncesji wlascicielowi sklepu??

    z gory dziekuje za wszelkie porady
    jarek

  • 2. Data: 2006-05-08 21:42:58
    Temat: Re: sasiedztwo
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie" bo to nie wchodzi w gre.
    > czy istnieje jakas mozliwosc odebrania koncesji wlascicielowi sklepu??
    Panom pod sklepem pic nie wolno - za kazdym razem dzwonisz na policje lub
    straz miejska - jak sprzedawca nie nauczy sie to straci koncesje.

    K.

  • 3. Data: 2006-05-09 06:29:32
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Panom pod sklepem pic nie wolno - za kazdym razem dzwonisz na policje lub
    > straz miejska - jak sprzedawca nie nauczy sie to straci koncesje.
    > K.

    Tak.
    Tylko co to ma do właściciela sklepu? Dopóki sprzedaje alkohol pełnoletnim?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 4. Data: 2006-05-09 12:13:18
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Paweł <b...@m...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko co to ma do właściciela sklepu? Dopóki sprzedaje alkohol
    > pełnoletnim?

    Ano ma, jest sobie ustawa o wychowaniu w trzeźwości, a w niej takie coś:

    10. Zezwolenie, o którym mowa w ust. 1, organ zezwalający cofa w przypadku:

    (..)

    3) powtarzającego się co najmniej dwukrotnie w okresie 6 miesięcy, w miejscu
    sprzedaży lub najbliższej okolicy, zakłócania porządku publicznego w związku
    ze sprzedażą napojów alkoholowych przez dany punkt sprzedaży, gdy prowadzący
    ten punkt nie powiadamia organów powołanych do ochrony porządku publicznego,

    Picie na ulicy, to jest zakłócanie porządku.

    Groga jest więc dość prosta, przynajmniej teoretycznie

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide