  • 1. Data: 2006-05-08 18:52:14
    Temat: Wypowiedzenie pracy
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

    Co może uczynić kobieta w wieku 53 lat, która przepracowała 29 lat w jednym
    zakładzie pracy otrzymując obecnie wypowiedzienie z zachowaniem 3
    miesięcznego okresu wypowiedzenia.Przyczyna zwolnienia jest wyssana z palca
    a utracony dochód był jedynym źródłem utrzymania.

    Uprzejmie dziękuję za jakiekolwiek rady.
    Krystyna

  • 2. Data: 2006-05-08 20:41:59
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3o40i$m1g$1@nemesis.news.tpi.pl Krystyna
    <w...@t...pl> pisze:

> [...]
    > miesięcznego okresu wypowiedzenia.Przyczyna zwolnienia jest wyssana z
    > palca a utracony dochód był jedynym źródłem utrzymania.
    A co chce osiągnąć?

    Jotte

  • 3. Data: 2006-05-08 21:24:07
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

    > A co chce osiągnąć?

    W wypowiedzeniu jest zawarta informacja iż w terminie do 7 dni przysługuje
    prawo odwołania do Sądu Pracy.Czy to coś da?I ewentualnie jak wygląda sprawa
    kosztów sądowych? Generalnie najważniejszą sprawą jest obecnie znalezienie
    jakichkolwiek środków finansowych pozwalających na utrzymanie.I to jest w
    zasadzie nadrzędna sprawa.Stąd pytanie jak wygląda to z punktu widzenia
    prawa.Czy istnieją jakieś organizacje mogace w jakiś sposób pomóc w tej
    trudnej sytuacji?

  • 4. Data: 2006-05-09 06:19:30
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 8 May 2006 20:52:14 +0200, Krystyna napisał/napisała:
> [...]
    > miesięcznego okresu wypowiedzenia.Przyczyna zwolnienia jest wyssana z palca
    > a utracony dochód był jedynym źródłem utrzymania.

    IMHO udowodnic swoja niewinnosc + Sad Pracy..
    Im szybciej tym lepiej.

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 5. Data: 2006-05-09 07:02:14
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

  • 6. Data: 2006-05-09 07:16:42
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Użytkownik "Krystyna" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasadzie nadrzędna sprawa.Stąd pytanie jak wygląda to z punktu widzenia
    > prawa.Czy istnieją jakieś organizacje mogace w jakiś sposób pomóc w tej

    Czy coś da ? Jeśli faktycznie przyczyna "wyssana z palca" to powinno -
    pozostaje kwestia znalezienia dowodów i świadków.
    Sąd Pracy jest bezkosztowy dla pracownika.

    A co do pomocy to jedyne co mi przychodzi do głowy to zarejestrować się w
    urzędzie pracy (po skończeniu okresu wypowiedzenia), będzie zasiłek oraz
    zwrócić się do ośrodka pomocy społecznej.

    ZauraK

  • 7. Data: 2006-05-09 08:32:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3pemb$4v5$2@atlantis.news.tpi.pl Krystyna
    <w...@t...pl> pisze:

    >Pracę! Środek utrzymania.Po prostu.
    Można spróbować udowodnić w sądzie pracy okoliczności przewidziane w art. 45
    §1 KP.
    Tak jak napisał(a) ZauraK.
    Sąd pracy w 1-szej instancji nie wymaga opłat od pracownika.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-05-09 11:35:32
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

    > Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc.