  • 11. Data: 2006-08-09 20:33:54
    Temat: Re: Wezwanie do dobrowolnej zaplaty art. 42 KC
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia 9 Aug 2006 20:14:51 +0200, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Witam

    > Czyli radzic jej pisanie prosb o rozlozenia na raty etc.. ? Sadzicie ze ma
    > jakas szanse ?
    >
    > Swoja droga (oprocz oczywiscie tej sprawy w ktorej nie jestem bezstronny)
    > pomysl jest przedni i dziwie sie ze na ten temat znalazlem tylko jeden text w
    > GW. Skoro sprawa z gory jest wygrana to dlaczego tak malo o tym slychac i nie
    > jest to egzekwowane. To czysta kasa dla budzetu zwlaszcza w wypadku aferzystow
    > w gornej polki :-)
    >
    > Pawel

    Ta twoja koleżanaka ma szczęście ,że oskarżyli ja w Polsce ,a nie tam
    ,gdzie ucinają rękę za sprzedaż narkotyków lub głowę.

    akala

  • 12. Data: 2006-08-09 20:37:26
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Skoro sprawa z gory jest wygrana to dlaczego tak malo o tym slychac i nie
    > jest to egzekwowane.

    A kiedy ostatni raz byłeś w sądzie cywilnym na wokandzie, nawet jako publiczność?
    Czy uważasz, że to, o czym gazety nie piszą, to nie istnieje?

  • 13. Data: 2006-08-09 21:02:40
    Od: stern <s...@0...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czyli radzic jej pisanie prosb o rozlozenia na raty etc.. ? Sadzicie ze ma
    > jakas szanse ?

    sądzę, że ma szansę na rozłożenie na raty.
    zaoszczędzi w ten sposób co najmniej koszty procesu cywilnego.

    proponuję udać się do prokuratora który podpisał wezwanie i rozmowę.

    pozdrawiam

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 14. Data: 2006-08-10 08:16:17
    Temat: Re: Wezwanie do dobrowolnej zaplaty art. 412 KC
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 09 Aug 2006 21:05:50 +0200, wombi napisał(a):

    > 2. Po pierwsze:nie bedzie zajmowal sie tym sad karny tylko cywilny.

    Za kolejne dwa lata zajmie się tym sąd grodzki, potem w kolejności
    kapturowy i może jeszcze kościelny ...

    > Uwazasz za sluszne,ze ktos zdobywa majatek (i nawet nie chodzi o
    > jakies wielkie pieniadze) poprzez popelnianie przestepstw?

    Nie uważam, po czym wniosłeś powyższe?
    Tylko że w takim przypadku jeżeli taka osoba wezwana do "dobrowolnej
    zapłaty" z rzekomego majątku z popełnionego przestępstwa, zapłaci to wtedy
    ... państwo stanie się współwinnym czerpiąc korzyści finansowe z
    popełnionego przestępstwa.
    Vide - dlaczego nie płacą prostytutki podatków - pomimo iż ich część
    chciałaby je opłacać i zalegalizować swój zawód, mieć opiekę zdrowotną,
    może i związki zawodowe ;))))

    > Ci ktorzy jezdza po pijanemu powinni takze ponosic inne konsekwencje
    > z tego tytulu.

    ścięcie przez topór, gilotynę?
    Też jesteś za KSem? :P

    > Np podwojna albo potrojna wysokosc skladki OC.

    Heheheh - a świstak siedzi i zawija ....
    Czy to nie nazwałoby się dyskryminacją, prześladowaniem etc?
    Nawet gdyby ci z wiejskiej coś takiego uchwalili - zapewne zostałoby to
    zakwestionowane przez ETS.

  • 15. Data: 2006-08-10 08:20:22
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 21:17:26 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Dlatego, że jest takie powiedzenie:
    > "Jak kraść, to tyle, żeby stać Cię było na prawnika".

    Pewien starszy wiekiem już znajomy, opowiadał kiedyś jak za czasów
    "realnego socjalizmu" prowadził tzw. działalność gospodarczą , to co jakiś
    czas wpadała "kontrola" i trzepiąc mu papiery (nie było tylu podatków co
    obecnie ;)) i nic nie znajdując w nich (wszystko było w porządku) - rzekli
    do niego:
    - pamiętaj - masz tak "kombinować" aby wystarczyło NAM, tobie i zostało co
    nieco dla państwa.
    Po czym wystawili mu jakiś mandat czy karę - w średniej wysokości ;)

  • 16. Data: 2006-08-10 08:36:39
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Artur napisał(a):

    > Za kolejne dwa lata zajmie się tym sąd grodzki, potem w kolejności
    > kapturowy i może jeszcze kościelny ...

    Jaka jest procedura juz Ci napisalem.A jesli nie potrafisz tego
    zrozumiec to trudno.

> [...]
    > zapłaty" z rzekomego majątku z popełnionego przestępstwa, zapłaci to wtedy
    > ... państwo stanie się współwinnym czerpiąc korzyści finansowe z

    Nie uważasz za sluszne,zeby zdobywac majatek przez popelnianie
    przestepstw ale nie uwazasz tez,ze powinna oddac te pieniadze Skarbowi
    Panstwa.Przeczysz sam sobie.

    > Vide - dlaczego nie płacą prostytutki podatków - pomimo iż ich część
    > chciałaby je opłacać i zalegalizować swój zawód, mieć opiekę zdrowotną,
    > może i związki zawodowe ;))))

    A dlaczego ty mnie o Ty pytasz?Pytaj oto tych na ktorych glosowales.

    > ścięcie przez topór, gilotynę?
    > Też jesteś za KSem? :P

    Czytac umiesz?Gdzie pisalem o scinaniu,karze smierci?

    > Heheheh - a świstak siedzi i zawija ....
    > Czy to nie nazwałoby się dyskryminacją, prześladowaniem etc?

    Przesladowaniem jest to,ze jakis palant wsiada za kierownice bedac
    pijanym przez co naraza innych na utrate zycia/zdrowia a czesto udaje mu
    sie wywolac takie skutki.Mam nadzieje,ze chociaz to rozumiesz.

  • 17. Data: 2006-08-10 09:05:34
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 10:36:39 +0200, wombi napisał(a):

    > Nie uważasz za sluszne,zeby zdobywac majatek przez popelnianie
    > przestepstw ale nie uwazasz tez,ze powinna oddac te pieniadze
    ^^^^^^^^^^^^
    Z każdej sprawy dysponować będziesz prawidłowymi kwotami?
    A co jeżeli to nie będą środki finansowe tylko np. biżuteria?
    Wycenę oprzesz o możliwe ceny sprzedaży biżuterii z czasu
    popełnienia przestępstwa czy z czasu kiedy prokurator wystąpi
    o "dobrowolną zapłatę"?
    Zakładam tutaj np. rozrzut pomiędzy tymi wycenami na 50% - teraz
    ta biżuteria jest droższa ;)))

    > Skarbowi Panstwa.Przeczysz sam sobie.

    Ja przeczę sam sobie?
    Nie potrafię zrozumieć dlaczego chcesz *zwracać* pieniądze do
    skarbu państwa skoro "straty" poniosły *określone osoby* - jakim
    prawem skarb państwa chciałby "swój udział" z np. sprzedaży
    narkotyków przez koleżankę osoby która rozpoczęła wątek, skoro
    osoby które płaciły za prochy są znane (zakładamy że tak jest - bo
    inaczej jak wyliczyć ilość i koszt sprzedanych prochów która pewnie
    jest podstawą roszczenia prokuratora).A może prokurator może sobie
    do "wezwania o dobrowolną zapłatę" wpisać kwotę która mu ot tak
    sobie wpadnie na papier?

    > A dlaczego ty mnie o Ty pytasz?Pytaj oto tych na ktorych glosowales.

    Niestety - "ci" nie są u sterów - zawiodłem cię?

    > Przesladowaniem jest to,ze jakis palant wsiada za kierownice bedac
    > pijanym przez co naraza innych na utrate zycia/zdrowia

    No comments <ROTFL>

    > Mam nadzieje,ze chociaz to rozumiesz.

    Brak merytorycznego podejścia do sprawy - wycieczki osobiste.
    Bqchść fbovr qmvrpvaxb - cbgensvę xbemlfgnć m anemęqmv v bqcbjvrqavb
    cemrsvygebjnć antłójxv.

  • 18. Data: 2006-08-10 10:02:05
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Artur napisał(a):
> [...]
    > osoby które płaciły za prochy są znane (zakładamy że tak jest - bo
    > inaczej jak wyliczyć ilość i koszt sprzedanych prochów która pewnie

    1. Czy ja chce zwracac czy nie - to jest znaczenia. Takie jest prawo i
    ja go nie pisalem/uchwalalem.A komu niby mialyby byc 'zwracane' te
    pieniadze?Temu kto kupowal narkotyki?Wiedzial (albo powinien
    wiedziec),ze tez popelnia przestepstwo.

    > A może prokurator może sobie
    > do "wezwania o dobrowolną zapłatę" wpisać kwotę która mu ot tak
    > sobie wpadnie na papier?

    2.Niech ta dziewczyna nie placi.Potem bedzie przed sadem udowadniala
    swoje racje.Jestem ciekaw komu sad da wiare.Jak myslisz?

    > Niestety - "ci" nie są u sterów - zawiodłem cię?

    3. I to ja robie osobiste wycieczki?

    > No comments <ROTFL>

    4. Smieszy Ciebie,ze ktos przez wlasny debilizm naraza innych ludzi na
    niebezpieczenstwo? Nie zycze ci abys kiedys wpadl na takiego (a raczej
    on na Ciebie).Ciekawe czy wtedy tez byloby Ci do smiechu.
    Przedstaw argumenty na smiesznosc faktu,ze ludzie jezdza po pijanemu i
    wyrzadzaja szkody innym a nie piszesz 'no comments'.

  • 19. Data: 2006-08-10 12:34:12
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 10 sie o godzinie 12:02, na pl.soc.prawo, wombi napisał(a):

    > 4. Smieszy Ciebie,ze ktos przez wlasny debilizm naraza innych ludzi na
    > niebezpieczenstwo?

    Wtracajac się w tak wspaniała polemikę, może arturowi chodziło o fakt iż
    prześladowaniem określiłeś jazdę po pijaku, a nie sam problem pijanych
    kierowców.

    --
    Herbi
    10-08-2006 14:34:06

  • 20. Data: 2006-08-10 19:36:19
    Od: "\"Konservatyvny kudlatek \"" <chuj w dupe.wszystkim"inkowskim" i kaweckim@i jemu.podobnym.il>

    proponuję na ręce Prokuratora Krajowego złożyć pisno o usiłowaniu
    wyłudzenia. Została już ukarana za swój czyn, więc teraz nie może być karana
    za to że wyszła na prostą. Proponowałbym sprawdzić powiązania tamtego
    prokuratora z półświatkiem narkotykowym.