    From: wombi <j...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do dobrowolnej zaplaty art. 412 KC
    Date: Thu, 10 Aug 2006 10:36:39 +0200

    Artur napisał(a):

    > Za kolejne dwa lata zajmie się tym sąd grodzki, potem w kolejności
    > kapturowy i może jeszcze kościelny ...

    Jaka jest procedura juz Ci napisalem.A jesli nie potrafisz tego
    zrozumiec to trudno.

    > Nie uważam, po czym wniosłeś powyższe?
    > Tylko że w takim przypadku jeżeli taka osoba wezwana do "dobrowolnej
    > zapłaty" z rzekomego majątku z popełnionego przestępstwa, zapłaci to wtedy
    > ... państwo stanie się współwinnym czerpiąc korzyści finansowe z
    > popełnionego przestępstwa.

    Nie uważasz za sluszne,zeby zdobywac majatek przez popelnianie
    przestepstw ale nie uwazasz tez,ze powinna oddac te pieniadze Skarbowi
    Panstwa.Przeczysz sam sobie.

    > Vide - dlaczego nie płacą prostytutki podatków - pomimo iż ich część
    > chciałaby je opłacać i zalegalizować swój zawód, mieć opiekę zdrowotną,
    > może i związki zawodowe ;))))

    A dlaczego ty mnie o Ty pytasz?Pytaj oto tych na ktorych glosowales.

    > ścięcie przez topór, gilotynę?
    > Też jesteś za KSem? :P

    Czytac umiesz?Gdzie pisalem o scinaniu,karze smierci?

    > Heheheh - a świstak siedzi i zawija ....
    > Czy to nie nazwałoby się dyskryminacją, prześladowaniem etc?

    Przesladowaniem jest to,ze jakis palant wsiada za kierownice bedac
    pijanym przez co naraza innych na utrate zycia/zdrowia a czesto udaje mu
    sie wywolac takie skutki.Mam nadzieje,ze chociaz to rozumiesz.