  • 21. Data: 2006-08-11 06:04:35
    Temat: Re: Wezwanie do dobrowolnej zaplaty art. 42 KC
    Od: stern <s...@0...pl>

    "Konservatyvny kudlatek " napisał(a):
    > proponuję na ręce Prokuratora Krajowego złożyć pisno o usiłowaniu
    > wyłudzenia. Została już ukarana za swój czyn, więc teraz nie może być karana
    > za to że wyszła na prostą. Proponowałbym sprawdzić powiązania tamtego
    > prokuratora z półświatkiem narkotykowym.

    czy ktoś już Ci wspomniał, że może u Ciebie występować dysfunkcja mózgu?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 22. Data: 2006-08-11 13:22:29
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Artur napisał(a):

    > Przecież nie można karać dwa razy za "ten sam czyn". Sąd wydał wyrok, karę
    > grzywny - wszystkie te sankcje zostały poniesione przez koleżankę
    > postującego.

    Załóżmy że ukradnę Ci samochód. Niestety, dupa ze mnie a nie złodziej i
    niedługo po tym łapie mnie policja. Uważasz że odbycie kary powoduje że
    nie muszę oddawać Ci samochodu ?

    W tym wypadku sąd skaże mnie za popełnione przestępstwo, nałoży grzywnę
    (zauważ że grzywna nie jest rekompensatą lecz karą). Jeśli w
    międzyczasie opchnąłem Twoją furę Ruskim, to nie mam jak oddać Ci
    samochodu: amba fatima, było i nima. Co zrobisz ? Podasz mnie do sądu z
    powództwa cywilnego o odszkodowanie, jako winnego Twojej straty.
    Zażądasz rekompensaty za utracone mienie.

    Pani prokurator z pierwotnego wątku żąda zwrotu dochodu osiągniętego z
    tytułu popełnionego przestępstwa. Proste, prawda ? Ma do tego prawo, tak
    jak Ty dochodzenia odszkodowania za utracony w wyniku kradzieży
    samochód. Kara za sam fakt kradzieży to całkiem osobna sprawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian