    From: wombi <j...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do dobrowolnej zaplaty art. 412 KC
    Date: Thu, 10 Aug 2006 12:02:05 +0200

    Artur napisał(a):
    > Ja przeczę sam sobie?
    > Nie potrafię zrozumieć dlaczego chcesz *zwracać* pieniądze do
    > skarbu państwa skoro "straty" poniosły *określone osoby* - jakim
    > prawem skarb państwa chciałby "swój udział" z np. sprzedaży
    > narkotyków przez koleżankę osoby która rozpoczęła wątek, skoro
    > osoby które płaciły za prochy są znane (zakładamy że tak jest - bo
    > inaczej jak wyliczyć ilość i koszt sprzedanych prochów która pewnie
    > jest podstawą roszczenia prokuratora).

    1. Czy ja chce zwracac czy nie - to jest znaczenia. Takie jest prawo i
    ja go nie pisalem/uchwalalem.A komu niby mialyby byc 'zwracane' te
    pieniadze?Temu kto kupowal narkotyki?Wiedzial (albo powinien
    wiedziec),ze tez popelnia przestepstwo.

    > A może prokurator może sobie
    > do "wezwania o dobrowolną zapłatę" wpisać kwotę która mu ot tak
    > sobie wpadnie na papier?

    2.Niech ta dziewczyna nie placi.Potem bedzie przed sadem udowadniala
    swoje racje.Jestem ciekaw komu sad da wiare.Jak myslisz?

    > Niestety - "ci" nie są u sterów - zawiodłem cię?

    3. I to ja robie osobiste wycieczki?

    > No comments <ROTFL>

    4. Smieszy Ciebie,ze ktos przez wlasny debilizm naraza innych ludzi na
    niebezpieczenstwo? Nie zycze ci abys kiedys wpadl na takiego (a raczej
    on na Ciebie).Ciekawe czy wtedy tez byloby Ci do smiechu.
    Przedstaw argumenty na smiesznosc faktu,ze ludzie jezdza po pijanemu i
    wyrzadzaja szkody innym a nie piszesz 'no comments'.