  • 201. Data: 2023-09-19 23:41:27
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To może po kontroli NIK-u więcej będzie wiadomo. Chyba informacje o
    > wynikach kontroli będą dostępne?
    > Ale przed wyborami?

    Przede wszystkim tu są dwa problemy. Zbadanie, na ile ten nasz system
    jest szczelny no i czy ktoś z urzędników nie wziął łapówki. Bo sam fakt,
    ze wiceminister dał się podpuścić i lobbował za lipnymi filmowcami, to
    co najwyżej świadczy o tym, że dał się oszukać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 202. Data: 2023-09-20 02:59:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Z artykułu tu podlinkowanego.

    Z tego?
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/onet-szo
    kujące-szczegóły-afery-wizowej-hindusi-udawali-filmo
    wców-z-bollywood/ar-AA1gHUm9

    To była ta pierwsza grupa filmowców. Rzepa
    > jest takim sobie źródłem, ale to jak dotąd jedyny rzeczowy artykuł. W
    > odniesieniu do pozostałych, to nawet tyle nie ma.

    "Do polskich konsulatów wysyłano listy z setkami osób, które miały
    dostać wizy do Strefy Schengen od ręki."

    "Zdaniem portalu szczególnie szokująca jest historia "filmowców z Mumbaju"."

    Po czym wnosisz, że z tego artykułu wynika ~50 nielegalnych wiz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 203. Data: 2023-09-20 06:22:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.09.2023 o 02:59, Kviat pisze:

    > Z tego?
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/onet-szo
    kujące-szczegóły-afery-wizowej-hindusi-udawali-filmo
    wców-z-bollywood/ar-AA1gHUm9

    Nie, w tamtym były maile czy też wiadomości od Wawrzyka do jakieś
    dyrektor z konsulatu.

    Robert

  • 204. Data: 2023-09-20 09:56:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    kujące-szczegóły-afery-wizowej-hindusi-udawali-filmo
    wców-z-bollywood/ar-AA1gHUm9

    > Nie, w tamtym były maile czy też wiadomości od Wawrzyka do jakieś
    > dyrektor z konsulatu.

    A w tym nie ma?

    "Niektóre z e-maili zawierały nawet numery telefonów do poszczególnych
    osób, żeby konsulowie mogli szybciej nawiązać z nimi kontakt" -
    poinformował portal."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 205. Data: 2023-09-20 10:18:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.09.2023 o 09:56, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > "Niektóre z e-maili zawierały nawet numery telefonów do poszczególnych
    > osób, żeby konsulowie mogli szybciej nawiązać z nimi kontakt" -

    Tam były chyba zrzuty ekranu, nazwisko kobiety z konsulatu. Szukam i
    szukam i znaleźć nie mogę. Może to było X?
    Tomasik może się odniesie.

    Robert

  • 206. Data: 2023-09-20 10:57:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Tam były chyba zrzuty ekranu, nazwisko kobiety z konsulatu. Szukam i
    > szukam i znaleźć nie mogę. Może to było X?
    Ja piszę o tym:
    https://www.rp.pl/dyplomacja/art39109861-za-co-piotr
    -wawrzyk-stracil-stanowisko-wiceszefa-msz-w-tle-fals
    zywi-filmowcy-z-indii
    Olin to odnalazł 3 dni temu.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 207. Data: 2023-09-20 11:48:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Sep 2023 16:05:45 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Gadamy jak dzieciaki.

    To nie ja straszę ciemny lud czarnym ludem.
    Nad tymi debilnymi filmikami myślały najtęższe głowy dojnej zmiany, więc
    trudno, żeby efekt porywał finezją.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 208. Data: 2023-09-20 11:58:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Sep 2023 23:38:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z artykułu tu podlinkowanego. To była ta pierwsza grupa filmowców.

    Przedsiębiorcy z Konfederacji Lewiatan od lutego alarmowali MSZ, że
    zagraniczni pracownicy, mimo pozwoleń na pracę, nie mogą wbić się w
    kolejkę. Problem dotyczył m.in. Indii, Turcji, Filipin i Uzbekistanu.
    Do bilansu możesz zatem dodać tegoroczne wizy z tych krajów.

    > Rzepa jest takim sobie źródłem,

    A jakie jest wiarygodne?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 209. Data: 2023-09-20 12:27:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.09.2023 o 11:58, Olin pisze:
    > A jakie jest wiarygodne?

    Ktoś tu czy obok mówi, że Sputnik. ;)

    Robert

  • 210. Data: 2023-09-20 15:04:45
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > To nie ja straszę ciemny lud czarnym ludem.
    > Nad tymi debilnymi filmikami myślały najtęższe głowy dojnej zmiany, więc
    > trudno, żeby efekt porywał finezją.

    Znaczy masz migrację nielegalną (łódki Sorosa) i migrację legalną.

    Legalnie i peło i pisy zasysali luda z dalekich/bliskich stron.
    Peło rozkręciła system, a pis dodatkowo podkręcił.

    cyt 2018
    Będzie stały i obowiązkowy rozdzielnik uchodźców. To ...

    Na czym niby miała polegać pełoska obowiazkwa relokacja?
    Toć ci migranci chcieli do niemca, oni w nocy uciekali z PL ośrodków.