  • Data: 2019-01-10 09:12:49
    Temat: Re: Warszawski ratusz po-zwany za smog
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-10 o 06:37, J.F. pisze:

    > A w cennik patrzyles ?
    >
    > We wroclawiu drogie jest przylaczenie do sieci.
    > Platne co miesiac, takze latem.
    >
    > A cieplo tez drogie - porownywalne z cena wegla :-)

    > Ale jest tez drugie rozwiazanie - male elektrocieplownie domowe.
    > Np na gaz.

    Z jednej strony piszesz, ze cieplo z ciepłowni jest tak drogie, bo
    porównywalne z ceną węgla, z drugiej piszesz o gazie, który wychodzi
    drożej... Inna rzecz, że tu nie chodzi o rozwiązanie dla tej osoby, a
    dla całego osiedla. Też zauważyłem zależność , tam gdzie osiedle domków
    zostało podłączone do sieci miejskiej, dym już w oczy nie gryzie...

    --
    http://zrzeda.pl