  • Data: 2019-01-10 12:05:24
    Temat: Re: Warszawski ratusz po-zwany za smog
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-09 o 23:16, Shrek pisze:

    > No rzeczywiście - Stare Włochy są w ciepłowniczej dupie, swoją drogą to

    I Stare, i Nowe Włochy. I jeszcze Ursus.
    A miasto nic nie robi, żeby poprowadzić magistrale przez osiedla
    pomiędzy ciepłowniami.

    > sieć ciepłownicza pod gminę podpada czy jakąś dalkie? No i jednak dalej
    > brak co nie upoważnia do palenia śmieciami (choć rozumiem, że ułatwia;)

    Ja zainstalowałem piec gazowy, zaś w kominku palę suchym drewnem.
    Ale przecież widoczne gołym okiem jest syfienie z okolicznych domów,
    kontrole Straży Miejskiej niewiele dają. Tym bardziej, że prowadzone są
    latem. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/