  • 101. Data: 2003-03-25 17:27:14
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    Skonczcie juz te wzajemne pyskowki.
    Jak tak bardzo chcesz, to dam Ci rade:
    Ne mozesz ruszyc komisji, to rusz lekarza. Jesli Twojej dziewczynie
    przydarzy sie "obmacywanie" i uzna, ze lekarz ktory tego dokonal nie robil
    tego w celu przeprowadzenia badania, lecz dla przyjemnosci, to prosze
    bardzo - niech mu wytoczy sprawe o naruszenie dobr osobistych (na podst.
    art. 24 § 1 kc) i zada zadoscuczynienia pienieznego za doznana krzywde (art.
    448 kc) oraz zglosi do prokuratury wniosek o sciganie przestepstwa z art.
    199 kk, dokonanego przez lekarza.
    Jest jeden maly szkopul -
    takie badanie jest z reguly naruszeniem jej dobra osobistego, czyli
    nietykalnosci cielesnej, tyle ze nie jest to naruszenie bezprawne. Jesli
    wiec Twoja dziewczyna uzna, ze bylo to bezprawne, bo zbyt np.intensywne, to
    bedzie musiala sama to udowodnic. A swiadkow nie ma, zaden inny lekarz nie
    poswiadczy przed sadem, ze takie obmacywanie wykraczalo poza zakes zwyklego
    badania, chocby tamten lekarz pol godziny ja obmacywal.
    Prokurator zas zasmieje jej sie w twarz i powie, zeby lepiej zmienila branze
    z medycznej na inna, skoro sama jest az tak wrazliwa.

    Moral z tego taki - daj sobie spokoj i zrozum, ze z lekarzem w Polsce i tak
    nie wygrasz, chocbys i mial racje.

    Zarzadzam koniec dyskusji!

    pozdr
    Przemek

  • 102. Data: 2003-03-25 17:56:33
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Wi napisał(a):

> [...]
    > w wiadomości news:b5pugf$q5f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I to pare lat temu, przed studiami...

    > piersiš.
    >
    > Ale nie tego dotyczy sprawa!!!!! Przeczytaj poprzedni post ze zrozumieniem!
    > Bedzie sie chciala przebadac - to pojdzie sama do lekarza jakiego bedzie
    > chciala i sie sama badaniu piersi podda.
    > Problem polega na niepotrzebnym, krepujacyn, niby-koniecznym badaniu,
    > ktorego inna komisja NIE przeprowadza.
    > Nie wiem ile razy mam to jeszcze pisac?! Prosze grupe o wyrozumialosc, ale
    > pewne umysly nie przyjmuja pewnych faktow - az dziw ze nazywaja sie

    A jest gdzies co nalezy zbadac u takiej poborowej?Bo moze takie badanie piersi
    jest obowiazkowe
    ale nie kazdej komisji sie chce takie badanie robic?

  • 103. Data: 2003-03-25 18:14:07
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > A jest gdzies co nalezy zbadac u takiej poborowej?Bo moze takie badanie
    piersi
    > jest obowiazkowe
    > ale nie kazdej komisji sie chce takie badanie robic?

    W tym sęk, że na 99% nie jest to obowiazkowe - analogicznie mezczyznom
    powinni badac doodbytniczo, czy aby nie maja guza prostaty - a tego nie
    robia.
    Szukalem w necie wytycznych do takiego badania, ale nie znalazlem. Bedzie
    trzeba "zadzwonic do WKU"...

  • 104. Data: 2003-03-25 18:46:50
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Lipin wrote:
    > Zarzadzam koniec dyskusji!

    sprzeciw! :)

    KG

  • 105. Data: 2003-03-25 20:06:41
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Kamil" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > sprzeciw! :)
    >
    > KG

    oddalam!

  • 106. Data: 2003-03-25 21:52:43
    Temat: Piersi mojej zony (było: WKU a pielegniarki)
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Zafascynowany takim wspaniałym watkiem zaczynam sie zastanawiac czy jako
    obcy facet (nawet nie lekarz) dla mojej zony mam prawo przeprowadzac
    "badanie" jej piersi :-)

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 107. Data: 2003-03-25 21:57:00
    Temat: Re: Piersi mojej zony (było: WKU a pielegniarki)
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Zafascynowany takim wspaniałym watkiem zaczynam sie zastanawiac czy jako
    > obcy facet (nawet nie lekarz) dla mojej zony mam prawo przeprowadzac
> [...]

    Jestes obcym facetem dla swojej zony? No to gratuluje. Malzenstwo
    zawarliscie pre procura czy co?

    pozdr
    Przemek

  • 108. Data: 2003-03-25 21:58:07
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

  • 109. Data: 2003-03-25 22:02:13
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    A od kiedy maz to rodzina :-)

    Karol

  • 110. Data: 2003-03-25 22:05:04
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    Cały prawnik. Odwróci kota ogonem a konkretnej odpowiedzi nie udzieli :-)

    Karol