  • 111. Data: 2003-03-25 22:07:18
    Temat: Re: Piersi mojej zony (było: WKU a pielegniarki)
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    > A od kiedy maz to rodzina :-)
    >
    > Karol

    A od kiedy rodzina to nie-obcy?
    Badaj ile wlezie. Najwazniejsza jest przeciez profilaktyka ;-)

    pozdr
    Przemek

  • 112. Data: 2003-03-25 22:08:29
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy rodzina to nie-obcy?
    > Badaj ile wlezie. Najwazniejsza jest przeciez profilaktyka ;-)

    Ale na 100% nie wyciagnie za jakis czas rozporzadzenia o "badaniu" :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 113. Data: 2003-03-25 22:08:57
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > jako

    > Cały prawnik. Odwróci kota ogonem a konkretnej odpowiedzi nie udzieli :-)
    >
    > Karol

    Jakie pytanie, taka odpowiedz.

  • 114. Data: 2003-03-25 22:13:00
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    > Ale na 100% nie wyciagnie za jakis czas rozporzadzenia o "badaniu" :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Z babami nigdy nic nie jest na 100%. Moze wiec sie lepiej ubezpiecz
    wczesniej ;-)

    pozdr
    Przemek

  • 115. Data: 2003-03-25 22:38:23
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Karol <a...@p...antyspam.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5qk26$hbp$...@f...acn.pl...
    > Ale na 100% nie wyciagnie za jakis czas rozporzadzenia o "badaniu" :-)

    o badaniu pewnie nie ale możesz również podpaść pod art.178;181;182 k.k i
    chyba pod 23 i 24 k.c :-) mysle, że wypowiedzą się na ten temat znawcy
    karnego:-)
    i męża można usadzić :-)

    Sandra

  • 116. Data: 2003-03-26 06:11:25
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> wrote in message

    > A od kiedy rodzina to nie-obcy?
    > Badaj ile wlezie. Najwazniejsza jest przeciez profilaktyka ;-)

    A mogę prosić o podstawę prawną :-)

  • 117. Data: 2003-03-26 11:38:30
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Witam ponownie
    Po przeanalizowaniu problemu na spokojnie, poczytaniu wczesniejszych postów
    HaNkI (dotyczacych innych spraw), swiadomy, że pewnych ludzi nalezy brac
    takich jakimi sa, uznalem, ze ponioslo mnie i chcialbym HaNkE przeprosic za
    inwektywy pod Jej adresem.
    Jest super jajcara z blyskotliwym humorem i kontrami, jednak merytorycznie 5
    % postow dotyczy rzetelnych odpowiedzi. Szkoda, ze tylko tyle.
    PZDRW
    Wi

  • 118. Data: 2003-03-26 14:39:04
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Wi" <j...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    5
    > % postow dotyczy rzetelnych odpowiedzi. Szkoda, ze tylko tyle.

    No prosze prosze - akt skruchy. Bardzo ladnie.
    Ale pozwole sobie w imieniu grupy zapytac - 5% HaNki odpowiedzi, czy
    wszystkich odpowiedzi na forum?

    pozdr
    Przemek

  • 119. Data: 2003-03-26 15:10:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >chcialbym HaNkE przeprosic za
    > inwektywy pod Jej adresem.

    Nie ma problema:-)) Jak Bóg bez Szatana i Szatan bez Boga jest ten, kto nie
    znalazl godnego siebie wroga:-))

    > Jest super jajcara z blyskotliwym humorem i kontrami, jednak merytorycznie
    5
    > % postow dotyczy rzetelnych odpowiedzi. Szkoda, ze tylko tyle.

    Muszę się dać wykazać innym:-))) Bo jestem piękna, mądra i skromna:-)))

    > PZDRW

    Wzajemnie:-)))

    HaNkA

  • 120. Data: 2003-03-26 16:35:58
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > No prosze prosze - akt skruchy. Bardzo ladnie.
    > Ale pozwole sobie w imieniu grupy zapytac - 5% HaNki odpowiedzi, czy
    > wszystkich odpowiedzi na forum?

    Mialem na mysli posty HaNkI o3wiscie ;-) O grupie nie mam prawa sie
    wypowiadac, bo nieczesto tu zagladam, a odzywam sie jeszcze rzadziej (z
    wyjatkiem slowotokow jak mi ktos wybitnie zalezie za sqre :-). Wiekszosc
    wypowiedzi w 'mojej' sprawie byla po mojej stronie, jednak wypowiedzi tej
    mniejszosci ozywialy :-) dyskusje, rozwijaly pewne watki i dodawaly smaczku
    :-) Bardzo dziekuje za wszystkie posty.

    A teraz wynik calego zamieszania:
    owe badanie odbylo sie dzisiaj. Byla komisja skladajaca sie z pan (och, jaka
    ulga!!! :-), rozebranie dotyczylo jedynie butow, aby wagi nie pobrudzic, i
    inne pierdoly o ktorych pisac nie warto (wzrok, blizny i inne takie).
    Jednym slowem cala wczorajsza awantura nie byla warta swieczki, jedynie pare
    osob z grupy poznalo kolesia o xywce Wi...

    Chcialem rozpoczac nowy watek, ale moze korzystajac z juz pieknie
    rozwinietego, chcialbym zapytac grupe o jeszcze jeden problem niezwiazany z
    pierwotnym:

    Jakis czas temu bylem poszkodowanym (+ oskarzycielem posilkowym) w sprawie
    karnej o pobicie (i jak tu takiego nie pobic, co, HaNkA? :-))). Wyrok sie
    uprawomocnil (1 rok # w zawiasach na 4 lata + moje koszta postepowania). No
    i o te koszta mi sie teraz rozchodzi... Skazani - marginesik, nie pracuja
    legalnie, ale na czarno owszem (jeden z nich na 100%). Prokurator powiedzial
    mi, ze jak nie zaplaca to zawiasy sie odwiesi i pojda siedziec na ten rok,
    ale kasa mi przepadnie. Jednak sadze, ze przynajmniej temu jednemu bedzie
    sie bardziej oplacalo zaplacic i uniknac #.
    Mam kopie wyroku z klauzula wykonalnosci i bylem u komornika, ktory zazadal
    150,- za egzekucje, ktore odzyskam jak zaplaca. Jest jednak pewne
    prawdopodobienstwo, ze tak nie bedzie i zostane w plecy o dodatkowe 150,-.
    Nie jest to sprawa cywilna tylko karna - czy zmienia to cokolwiek w sensie
    kosztow egzekucji??? Nie zapytalem komornika - teraz mi to do lba wpadlo.
    Pomozecie?

    PZDRW
    Wi