  • 11. Data: 2007-03-03 16:18:04
    Temat: Re: Uwolnię się od WKU przez działalność gospodarczą?
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Rafal M napisał(a):

    > A mowia ze niewolnictwa juz nie ma. A czym w takim razie jest to
    > bieganie przez 9 miesiecy w wojsku za darmo?

    Eee tam... za darmo, szeregowy dostaje kilka stówek :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 12. Data: 2007-03-03 19:41:11
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > A mowia ze niewolnictwa juz nie ma. A czym w takim razie jest to
    > bieganie przez 9 miesiecy w wojsku za darmo?

    Przeciez dostajesz pieniadze ... a poza tym zostajesz prawdziwym
    meżczyzną, a nie ciapciakiem jak teraz :D

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 13. Data: 2007-03-04 13:27:30
    Od: "scorecheck" <z...@v...pl>

    Czyli nie ma dla mnie ratunku, ehh... I potem ktoś powie, że żyjemy w wolnym
    kraju i każdy może kształtować swoje życie tak, jak chce. Gówno prawda!

  • 14. Data: 2007-03-04 20:56:45
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > W tym momencie jedyny sposób to wyjazd za granicę do nadejscia wieku
    > emerytalnego,

    A dupa tam... Ja tak zrobiłem, wymeldowałem się, "przekiwałem się" w
    kraju kilka lat, następnie przekroczyłem wiek poborowy (bodaj do 28 roku
    życia się podlega.. ? ), zameldowałem się, a po jakiś dwóch latach
    zgłosiłem się po rezerwę. I mam ją wbitą w ksiązeczkę, i mam spokój.
    Żadnego cudowania z zaświadczeniami, kategoriami, etc.

    --
    Pozdrawia m.

  • 15. Data: 2007-03-04 22:18:11
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    On 4 Mar, 21:56, DJ Rydzyk <y...@o...pl> wrote:

    > następnie przekroczyłem wiek poborowy (bodaj do 28 roku
    > życia się podlega.. ? ),

    Tyle ze teraz teoretycznie moga powolac do zasadniczej sluzby nawet 70
    letniego emeryta ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 16. Data: 2007-03-05 00:04:51
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    Rafal M napisał(a):

    > Tyle ze teraz teoretycznie moga powolac do zasadniczej sluzby nawet 70
    > letniego emeryta ;)

    A, jeśli się coś zmieniło, to nie wiedziałem. Generalnie po uzyskaniu
    rezerwy i świętego spokoju ;) straciłem zainteresowanie tym tematem ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 17. Data: 2007-03-06 10:37:21
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > W tym momencie jedyny sposób to wyjazd za granicę do nadejscia wieku
    > emerytalnego, albo kategoria inna niz A. Zaraź się żółtaczką C ...
    > oszalej ... albo cos w tym stylu.

    Co cię skłania aby na 5 roku rzucić studia?