  • 1. Data: 2007-03-02 19:51:24
    Temat: Uwolnię się od WKU przez działalność gospodarczą?
    Od: "scorecheck" <z...@v...pl>

    Jestem studentem V roku. Chcę rzucić studia, ale nie chcę iść do wojska. Mam
    plan: wyrejestruję się w urzędzie miasta, mówiąc że jadę za granicę. Jeśli
    nasepnie podjąłbym pracę w Polsce na podstawie umowy o pracę, to WKU by mnie
    nękało, bo podpisując umowę musiałbym podać adres miejsca zamieszkania w
    Polsce. Pozostaje praca na umowę o dzieło/zlecenie, ale mnie bardziej
    pasowałaby własna działalność gospodarcza. Czy jako taka jednoosobowa firma
    byłbym wolny od "problemu WKU"? Czy musiałbym założyć np. spółkę z o.o.?

    Szukam po prostu ucieczki przed powołaniem do armii, gdy utracę status
    studenta, a zechcę się zająć po prostu zarabianiem, a nie bieganiem z
    karabinem pod komendą jakichś troglodytów - ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2007-03-02 19:57:58
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > karabinem pod komendą jakichś troglodytów - ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

    W tym momencie jedyny sposób to wyjazd za granicę do nadejscia wieku
    emerytalnego, albo kategoria inna niz A. Zaraź się żółtaczką C ...
    oszalej ... albo cos w tym stylu.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-02 20:38:07
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_NOSPAM_ceti.pl> napisał w wiadomości

    > oszalej ... albo cos w tym stylu.

    To całkiem realne - kto porzuca studia na V roku ;)

    Pozdro
    zenek

  • 4. Data: 2007-03-02 21:47:43
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 2 Mar 2007 20:51:24 +0100, scorecheck napisał(a):

    > Jestem [...] Czy musiałbym założyć np. spółkę z o.o.?
    ^^^^^^^^^^^^^
    OoO - to jest super ;)
    Co prawda nie najańsze ale ... ;)D

    Obfffffmr... pmrtb gb borpan złbqmvrż avr jlzlśyv ol avr bqqnć xenwbjv pb
    zh anyrżar :(

  • 5. Data: 2007-03-02 21:54:06
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Obfffffmr... pmrtb gb borpan złbqmvrż avr jlzlśyv ol avr bqqnć xenwbjv pb
    > zh anyrżar :(

    * Uczenie się zabijania nie jest należne nikomu.

    ZDrawim.

  • 6. Data: 2007-03-02 22:05:37
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 2 Mar 2007 22:54:06 +0100, hefalump napisał(a):

    > * Uczenie się zabijania nie jest należne nikomu.

    Kaznodzieju - potrafisz wskazać kraj w którym nie ma obowiązku służby
    wojskowej dla mężczyzny w "sile wieku"?
    Co ma wspólnego zabijanie z odbyciem *zasadniczej* służby wojskowej?
    Czyżby każdy przechodzący do rezerwy był mordercą, zabójcą?

  • 7. Data: 2007-03-02 23:36:52
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

> [...]
    > Co ma wspólnego zabijanie z odbyciem *zasadniczej* służby wojskowej?
    > Czyżby każdy przechodzący do rezerwy był mordercą, zabójcą?

    * Co do krajów, w których nie ma obowiązkowej służby wojskowej - dziesiątki
    (żeby nie szukać mało znanych - Stany Zjednoczone).

    A co do reszty - albo dyskutujemy ze sobą, albo z własnymi projekcjami ->
    nie nadinterpretuj.

    ZDrawim.

  • 8. Data: 2007-03-03 08:51:25
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    a ja byłem "we wojsku" mimo tego, że z gruntu jestem pacyfistą, miałem do
    wyboru albo "pucha" albo wojsko. ok 20 lat temu tak się działo. wybrałem
    wojsko licząc że uda mi się wyłgać po drodze - nie udało przeszedłem całą
    służbę w Marynarce Wojennej, byłem nurkiem klasycznym. - ratownikiem
    przeszedłem całe wojsko nie zostając mordercą, a za strzelania dostawałem
    urlopy
    nie mówię, że wszyscy powinni odbyć służbę wojskową, jednak ci którzy jej
    nie odbyli inaczej okazywali swoje lęki

  • 9. Data: 2007-03-03 15:27:36
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    On 3 Mar, 09:51, "sanczes" <j...@w...pl> wrote:

    > nie mówię, że wszyscy powinni odbyć służbę wojskową, jednak ci którzy jej
    > nie odbyli inaczej okazywali swoje lęki

    A mowia ze niewolnictwa juz nie ma. A czym w takim razie jest to
    bieganie przez 9 miesiecy w wojsku za darmo?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2007-03-03 15:39:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M napisał(a):

    > A mowia ze niewolnictwa juz nie ma. A czym w takim razie jest to
    > bieganie przez 9 miesiecy w wojsku za darmo?

    Ahem...

    "Zaszczytny Obowiązek Ku Chwale Ojczyzny"

    ;->

    Przynajmniej tak głosi oficjalna propaganda, choć i tak wiadomo, że to
    pic na wodę, a jedynym celem jest zgnojenie ludzi.