  • 301. Data: 2013-12-11 18:27:21
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 11 Dec 2013 18:25:52 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Zrozum chłopie, stajesz w szczerym polu, nie masz telefonu pomocy,
    >możliwości jechania dalej ani naprawienia samochodu.

    Jak Ci palwiwa w szczerym polu zabraknie to też zadzwonisz na 112?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 302. Data: 2013-12-11 18:28:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl>

    > Niestety znając nasz kraj i patologię u naszych rodaków zaraz by się
    > znalazło paru mądrali, co to by zrobili zadymę, że:
    > - sąsiad też ma lawetę i nie jest na liście

    Ile warsztatów w ogóle działa w okolicy ? Zadzwoń sobie na numer wyszukany
    za pomocą gugla po podaniu DWÓCH słów kluczowych: twojej lokalizacji i słowa
    "pomoc drogowa" a okaże się, że dodzwoniłeś się do pomocy na drugim końcu
    Polski za 240zł. Tak wyglądają Wasze praktyczne "rozwiązania" na okoliczność
    trudności w zmianie koła.

  • 303. Data: 2013-12-11 18:29:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Jeśli taki stres wywołuje u niego brak powietrza w oponie i konieczność
    > poradzenia sobie z tym problemem, to może niech nie wychodzi z domu. A jak
    > już wyjdzie, to niech nie polega na swojej pamięci, tylko wybierze ze
    > spisu we własnym telefonie numer do kogoś bardziej inteligentnego i zapyta
    > o to, co ma teraz zrobić.
    >
    > ...a z Amerykanów się śmialiśmy :/

    Wasze wypowiedzi nie są śmieszne, są ŻAŁOSNE, czyli totalne DNO

  • 304. Data: 2013-12-11 18:30:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Ty sobie żartujesz, prawda?

    Nie, ale Ty jeszcze nie zrozumiałeś problemu

    > Nie masz kwalifikacji do zmiany koła? :D

    W istocie. Ty też ich nie masz

    > No to miej telefon i pomyśl, do kogo zadzwonić w tej sprawie.

    Mam telefon, dzwonię na 112

  • 305. Data: 2013-12-11 18:34:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    >Dodatkowo:
    >- liste zakładów dorabiających klucze/otwierających awaryjnie drzwi bo się
    >zatrzasneły i na kierowca zadzwonił.
    >-liste stacji paliw bo zabrakło i na 112...
    >-listę pizzeri

    ...listę niusowych pustaków

  • 306. Data: 2013-12-11 18:36:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Czy nie uważasz że to jest bez sensu, żeby człowiek musiał wydzwaniać po
    > znajomych/rodzinie, mieszkających daleko od miejsca zdarzenia, żeby mu
    > namierzyli coś co będzie blisko miejsca gdzie się aktualnie znajduje,
    > kiedy dopiero co miał pod ręką miejscowego policjanta? Bo co, bo
    > ŁoMatkoKorupcjaSzwagierSzwagierZarobi?

    Ktoś w końcu zrozumiał problem ?

  • 307. Data: 2013-12-11 18:38:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > Czy nie uważasz że to jest bez sensu, żeby człowiek musiał wydzwaniać po
    > znajomych/rodzinie, mieszkających daleko od miejsca zdarzenia, żeby mu
    > namierzyli coś co będzie blisko miejsca gdzie się aktualnie znajduje,
    Gościu raczej nie był w obcym, nieznanym Sobie terenie. Przeciez nikrt
    normalny w dalszą trase w nieznane tereny nie jedzie w cienkim dresiku i bez
    podstawowych rzeczy jakimi są lewarek, koło zapasowe i odpowiednie klucze do
    kół.
    --
    Miałem wszystko umożliwiające poruszanie się i fabryczny zestaw. Szczere
    pole zupełnie nieznane.

  • 308. Data: 2013-12-11 18:40:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jakby tak mieli pomagac w blachych sprawach zyciowym ofermom to kiedy
    > mieli by sie zajmowac prawdziwa praca?

    A co powiedzieć o piszących na niusy jak to oni sobie dobrze radzą ?

  • 309. Data: 2013-12-11 18:40:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a wystarczy mieć mózg i go używać