  • 241. Data: 2013-12-10 11:32:32
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 22:56:56 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > O czym Ty p...sz ?! Mam kartę, którą płacę. To jest NORMALNE dzisiaj.

    nie wchodzć do sraczy publicznych. Bo jak babcia klozetowa nie przyjmie
    karty to zostaniesz tam na zawsze

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 242. Data: 2013-12-10 11:35:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 23:18:36 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Jeśli nawet to Ty jesteś jeszcze głupszy

    poskarż się Pani w pszedszkolu o ile potrafisz bez pomocy 112

  • 243. Data: 2013-12-10 17:56:41
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-08 18:23, John Kołalsky pisze:
    > Dobra, ciemno jak w d...pie ale trzeba spróbować zmienić to koło. Pomny
    > letnim doświadczeniem, jak to usiłowałem to zrobić i w końcu
    > stwierdziłem, że nie ma szans, dzwonię najpierw na 112. 21:10 zgłasza
    > się komenda policji w Dąbrowie Górniczej. Mówię, że potrzebuję pomocy w
    > zmianie koła.
    > - On nie może mi udzielić informacji o pomocy drogowej. Mam szukać w
    > internecie.
    > Co za imbecyl. Jakbym mógł znaleźć pomoc w internecie to bym nie dzwonił
    > po numer do niej.

    Jeśli oczekujesz od policji wytypowania i podania namiaru na
    _prywatnego_ przedsiębiorcę zajmującego się pomocą drogową to imbecylem
    jesteś tak jakby ty... No chyba, że oczekiwałeś radiowozu z
    podnośnikiem. Ale to także nie zmienia kwestii imbecyla.

  • 244. Data: 2013-12-10 19:09:35
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.12.2013 17:56, DoQ pisze:

> [...]
    > jesteś tak jakby ty... No chyba, że oczekiwałeś radiowozu z
    > podnośnikiem. Ale to także nie zmienia kwestii imbecyla.

    No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?

    Oczywiście nie zmienia to faktu że J.K. to zwykły troll, bo nie wierzę
    że można naprawdę być taką łajzą.

    p. m.

  • 245. Data: 2013-12-10 19:22:23
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-10 19:09, m pisze:
    > No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    > powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    > pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?

    Co szkodziłoby żeby szwagier policjanta zwiększał w ten sposób obroty
    swojej działalności assistance? Przecież to jest patologia, naprawdę
    tego nie widzisz?

    > Oczywiście nie zmienia to faktu że J.K. to zwykły troll, bo nie wierzę
    > że można naprawdę być taką łajzą.

    Trudno powiedzieć czy jedno czy drugie.

  • 246. Data: 2013-12-10 19:24:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 19:09:35 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    > powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    > pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?
    Dodatkowo:
    - liste zakładów dorabiających klucze/otwierających awaryjnie drzwi bo się
    zatrzasneły i na kierowca zadzwonił.
    -liste stacji paliw bo zabrakło i na 112...
    -listę pizzeri
    -itd

  • 247. Data: 2013-12-10 19:28:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Dec 2013 19:09:35 +0100, m <m...@g...com> wrote:

    >No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    >powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    >pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?

    Policjant to nie jest słup ogłoszeniowy :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 248. Data: 2013-12-10 19:31:49
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    > pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?
    A lekarz stwierdzający zgon powinien miec przy sobie listę zakładów pogrzebowych?

  • 249. Data: 2013-12-10 19:47:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.12.2013 19:22, DoQ pisze:

    > Co szkodziłoby żeby szwagier policjanta zwiększał w ten sposób obroty
    > swojej działalności assistance? Przecież to jest patologia, naprawdę
    > tego nie widzisz?

    W jaki sposób? Musiałby wykupić wszystkie assistance w okolicy.

    p. m.

  • 250. Data: 2013-12-10 20:08:19
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > A jak jedziesz prosto to nie ma oporów toczenia?

    przestań dyskutować z faktami, w większości samochodów szybciej zużywają się
    opony na osi przedniej ponieważ przednia oś bierze na siebie 70% siły hamowania
    poza tym zazwyczaj jest to oś napędzająca co ma również wpływ na zużycie opon
    szczególnie jak jeździsz agresywnie, fakt skręcania kołami podczas jazdy również
    wpływ na zużycie bieżnika

    Pzdr
    Piotrek