  • 11. Data: 2006-07-17 17:05:20
    Temat: Re: Ustępowanie miejsca w środkach komunikacji zbiorowej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Mylisz prawo natury - http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_natury z teorią
    > ewolucji Darwina -
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_Darwin#Teoria_ewo
    lucji

    Dobra to ja wcześniej nie byłe precyzyjny :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 12. Data: 2006-07-17 17:07:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9gg30$ln7$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Mylisz prawo natury - http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_natury z teorią
    > ewolucji Darwina -
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_Darwin#Teoria_ewo
    lucji
    Nic nie mylę.
    Ale że się na wikipedię powołujesz???
    Co będzie następne? Fakt? Super Express? Pani domu??? ;)

    Jotte

  • 13. Data: 2006-07-18 06:33:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr Walkowiak napisał(a):
    > czy piktogramy "miejsce dla inwalidy" i "miejsce dla osoby
    > z małym dzieckiem" mają jakieś oparcie w przepisach
    > prawnych? Czyli konkretnie - czy nie ustąpienie oznaczonego
    > miejsca osobie wyraźnie niedołężnej może wiązać się
    > nałożeniem np. mandatu? Czy jest jakiś przepis, który
    > to reguluje?

    ewentualnie regulaminy przewoźników stanowiące przepisy porządkowe,
    naruszanie których jest wykroczeniem

    KG

  • 14. Data: 2006-07-18 07:41:21
    Od: "Piotr Walkowiak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ewentualnie regulaminy przewoźników stanowiące przepisy porządkowe,
    > naruszanie których jest wykroczeniem

    Dzięki.

    Piotr Walkowiak

  • 15. Data: 2006-07-18 08:48:13
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I słusznie dopominał się o "swoje" miejsce.
    Mógł znac na pamięć sposób wchodzenia i wychodzenia z niego a Ty nie możesz
    stwierdzić, że na nastepnym przystanku nie
    wsiądą trzy wycieczki kolonistów.
    JaC

    > do pustego autobusu i zaczął wrzeszczeć na dziewczynę siedzącą na fotelu ze
    znaczkiem bujawki, że to miejsce dla
    niego.

  • 16. Data: 2006-07-18 09:24:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    666 napisał(a):
> [...]
    > Mógł znac na pamięć sposób wchodzenia i wychodzenia z niego a Ty nie możesz
    stwierdzić, że na nastepnym przystanku nie

    Poza tym starszemu człowiekowi czasem sprawia dość istotną trudność
    przejść ten przejść metr dalej w trzęsącym się autobusie.

    p. m.

  • 17. Data: 2006-07-19 21:42:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 lipca 2006 10:48
    (autor 666
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e9i70o$fd3$1@news.interia.pl>):

> [...]
    > Mógł znac na pamięć sposób wchodzenia i wychodzenia z niego a Ty nie
    > możesz stwierdzić, że na nastepnym przystanku nie wsiądą trzy wycieczki

    Dlatego bym mu ustąpił po okazaniu legitymacji.... Jak mawia mądrość ludowa:
    Chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom
    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 18. Data: 2006-07-23 19:19:55
    Od: "bartosz" <s...@v...pl>

    według mnie sprawa wygląda tak:
    możesz domagać się od mechanika szkody tj. tego co możesz udokumentować, co do
    wartości pojazdu oraz twoich nakładów (możesz dokumentować czym się da
    rachunkami lub świadkami, choć z tymi ostatnimi różnie bywa), poza tym możesz
    dochodzić utraconych korzyści np. jak masz rachunki za taksówki lub wynajem
    innego auta.
    Podlicz to wszystko i jeśli mechanik ci nie zapłaci to będziesz musiał iść do
    sądu. Prawdą jest, że taka sprawa może się trochę pociągnąć. Ale jak znam
    mechaników w tym kraju to goli nie są i prędzej czy później te pieniądze
    wyegzekwujesz, po drodze np. możesz zażądać zabezpieczenia (jak ktoś już
    zauważył, jeżeli mechanik ma jakąś nieruchomość: mieszkanie, dom, własny
    warsztat możesz wpisać zabezpieczenie jako hipotekę.)
    Jeśli będziesz zainteresowany prowadzeniem sprawy sądowej napisz do mnie, być
    może mógłbym cię reprezentować w sądzie.
    Pozdrawiam
    bartek