  • 1. Data: 2006-07-17 12:31:31
    Temat: Brakujace lata pracy do emerytury, a zatrudnienie przez czlonka rodziny
    Od: s...@y...ie

    Jest sytuacja taka: matce brakuje 1 roku przepracowanych lat do
    emerytury, czy syn moze ja zatrudnic na rok, odprowadzajacc skladki na
    zus i w ten sposob zyska ona prawo do emerytury.
    Jak to bedzie od strony przepisow, czy da sie cos takiego zrobic?

  • 2. Data: 2006-07-17 12:41:42
    Od: k...@g...pl

    s...@y...ie napisał(a):
> [...]
    > zus i w ten sposob zyska ona prawo do emerytury.
    > Jak to bedzie od strony przepisow, czy da sie cos takiego zrobic?

    Moze, nie ma zadnych ograniczen w tym zakresie.

  • 3. Data: 2006-07-17 13:16:56
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    s...@y...ie napisał(a):
> [...]
    > Jak to bedzie od strony przepisow, czy da sie cos takiego zrobic?

    >Moze, nie ma zadnych ograniczen w tym zakresie.

    Radze tylko ,zeby mama rzeczywiście swiadczyla prace bo Zus sklonny jest
    podnosić, że mowa zawarta dla pozoru

  • 4. Data: 2006-07-17 15:54:20
    Od: BartekK <s...@d...org>

    D.H. Oskar napisał(a):
    > Radze tylko ,zeby mama rzeczywiście swiadczyla prace bo Zus sklonny jest
    > podnosić, że mowa zawarta dla pozoru
    Ja wiem, ze zus sie lubi i potrafi przyczepic, ale tak na rozum to co za
    roznica z punktu widzenia zusu czy ktos siedzi i sie nudzi w pracy, czy
    faktycznie pracuje, czy moze wogole do pracy nie przychodzi, jak skladki
    sa placone?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173