  • Data: 2005-06-05 22:51:10
    Temat: Re: Ustawa o psach agresywnych.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Myślę, że z tym uśpieniem - to było troszeczkę niesmaczne...

    Tylko dlaczego przedpisca całą swoją agresję wyładowywuje na psach i ich
    właścicielach? Statystycznie rzecz biorąc psy, nawet te zaszczute przez
    właścicieli-debili powodują dużo mniej zagrożen niz kierowcy. Idąc w
    strone absurdu powinno się zakazać posiadania szklanych butelek, bo z
    każdej butelki można tulipanka zrobić i komus gardło poderżnąć.

    > Zgadzam się, że są kierowcy, którzy nie powinni mieć prawa jazdy. Ale nie
    > wszyscy prawo jazdy dostają, a poza tym niektórzy je tracą zanim będzie za
    > późno...

    Za mało....

    M.