  • Data: 2005-06-06 14:16:32
    Temat: Re: Ustawa o psach agresywnych.
    Od: Grzegorz Spergel <s...@U...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Dwa pytania:
    > - czy zbierasz gowna po swoich psach ?
    Nie musze zbierac bo moj pies jest na tyle wychowany ze nie zalatwia sie w
    miejsach gdzie sa ludzie. Jesli psa sie nauczy od poczatku to napewno
    problem zalatwiania sie na chodnikach nie bedzie istnial.

    > - Czy znasz slownik jezyka polskiego ?
    Przepraszam ze robie bledy, pewnie nie jestem az tak wyksztalcony co Ty.
    Jesli kogos raza moje bledy ortograficzne to przepraszam.
    Pozdrawiam Grzesiek