  • 1. Data: 2011-05-22 18:43:45
    Temat: Ustalenie nieistnienia organu spoldzielni mieszkaniowej - jaki wpis?
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Uwaga - nie chodzi o uchwałę organu lecz sam organ.
    f.

  • 2. Data: 2011-05-22 19:57:00
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 20:43, fonon pisze:
    > Jak w temacie. Uwaga - nie chodzi o uchwałę organu lecz sam organ.
    > f.

    ustalenie nieistnienia *organu* ???

    "Nie żąda się opłaty od pisma, jeżeli już z jego treści wynika, że
    podlega ono odrzuceniu." :->

    --
    pozdr
    luck

  • 3. Data: 2011-05-22 20:01:12
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    kauzyperda napisał(a):
    > "Nie żąda się opłaty od pisma, jeżeli już z jego treści wynika, że
    > podlega ono odrzuceniu." :->
    A niby dlaczego miałoby ono podlegać odrzuceniu? Na jakiej podstawie?
    f.

  • 4. Data: 2011-05-22 20:40:17
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 22:01, fonon pisze:
    > A niby dlaczego miałoby ono podlegać odrzuceniu? Na jakiej podstawie?

    Ta sugestia miala Cie naprowadzic ze moze cos jest nie tak z tym
    cokolwiek dziwacznym zadaniem pozwu.

    Chcesz sadownie zakwestionowac samo powolanie organu (wtedy raczej
    nalezaloby powodztwem celowac w uchwale powolujaca ten organ) czy tez
    np. pozniejsza utrate legitymacji przez organ? (wtedy zadanie pozwu
    raczej powinno dotyczyc np. ustalenia wygasniecia mandatu)

    --
    pozdr
    luck

  • 5. Data: 2011-05-22 21:03:49
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    kauzyperda napisał(a):
    > Ta sugestia miala Cie naprowadzic ze moze cos jest nie tak z tym
    > cokolwiek dziwacznym zadaniem pozwu.
    A dlaczego "nie tak"? Dziwaczny, jak dziwaczne jest prawo (w Polsce).
    Organy takie jak zebranie przedstawicieli, czy zebrania grup
    członkowskich przestały istnieć na mocy ustawy, która obecnie zakazuje
    zastępowania walnego zgromadzenia zebraniem przedstawicieli. Sprawa
    znana od dawna, ale problem pozostał, bo nie wszystkie spółdzielnie
    przestrzegają prawa.
    f.

  • 6. Data: 2011-05-23 06:08:47
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 23:03, fonon pisze:
    > A dlaczego "nie tak"? Dziwaczny, jak dziwaczne jest prawo (w Polsce).

    Taaa... jak wszystko wiesz to po co sie pytasz, smialo skladaj pozew i
    zobaczymy co sie zadzieje.

    Jak nie wiesz ile zaplacic oplaty to nie plac nic (albo zaplac 30 zl),
    sad wezwie Cie do uzupelnieina

    --
    pozdr
    luck

  • 7. Data: 2011-05-23 06:47:09
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    kauzyperda napisał(a):
    > Taaa... jak wszystko wiesz to po co sie pytasz,
    Po co ta ironia? Jeśli nie wiesz - po co odpowiadasz?

    > Jak nie wiesz ile zaplacic oplaty to nie plac nic (albo zaplac 30 zl),
    > sad wezwie Cie do uzupelnieina
    Zależy mi na czasie, a nie na oczekiwaniu na wezwanie do uzupełnienia
    braków formalnych.
    f.

  • 8. Data: 2011-05-23 10:42:42
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-23 08:47, fonon pisze:
    > Zależy mi na czasie, a nie na oczekiwaniu na wezwanie do uzupełnienia
    > braków formalnych.

    Na pewno wiele czasu zaoszczedzisz zastanawiajac sie jaka oplate wniesc
    od wadliwie skonstruowanego zadania...

  • 9. Data: 2011-05-23 13:15:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kauzyperda" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Na pewno wiele czasu zaoszczedzisz zastanawiajac sie jaka oplate wniesc od
    > wadliwie skonstruowanego zadania...

    Z drugiej srony az dziw bierze, jakie to zakrecone problemy prawne spadaja
    na niektorych z taka czestotliwoscia....

    A to odmowa uznania za pokrzywdzonego, a to niekorzystne polaczenie
    postepowan, to znowuz ustalenie nieistnienia calej spoldzielni....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-05-24 16:28:33
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-22 20:43, fonon pisze:
    > Jak w temacie. Uwaga - nie chodzi o uchwałę organu lecz sam organ.
    > f.
    Według mnie powinna to być opłata sądowa 200 zł ale nie spotkałem się
    jeszcze z pozwem dotyczącym stwierdzenia nieistnienia Organu.