  • 1. Data: 2011-05-22 08:11:13
    Temat: Wykonalność decyzji administracyjnej
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie jak w temacie.

    Otrzymałem decyzję administracyjną z II instancji, a więc nie
    przysługuje mi już odwołanie do "organu" :-) tylko do WSA. Decyzja jest
    ostateczna.
    Ciekawi mnie jednak czy "mocy prawnej" w sensie jej wykonania nabierze
    dopiero po upływie terminu złożenia skargi do WSA czy też jest wykonalna
    (z racji swojej ostateczności) od razu? Czy złożenie skargi do WSA
    automatycznie wstrzymuje wykonalność czy też to sąd nakazuje wstrzymanie?

    Mrqs