  • 1. Data: 2011-05-23 06:29:39
    Temat: Akt notarialny projekt
    Od: "Helena" <n...@g...pl>

    Witam !

    Przed podpisaniem aktu notarialnego chciałbym analizy prawniczej jego
    treści, co dla mnie oznacza i jakie knsekwencje wnosi dla mnie na
    przyszłość. Tymbardziej ,że druga strona w przypadku nieprzyjęcia wolii
    będzie chciała występić przecikow mnie do sądu.
    Kiedy i od kogo domagać się wstęnego projektu aktu notarialnego ?
    Czy może na spotkanie z drugą stroną u notariusz zamówić asystę z prawnikiem
    ?
    Co doradzacie ???
    Z góry dziękuję !
    Helena

  • 2. Data: 2011-05-23 15:12:29
    Temat: Re: Akt notarialny projekt
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Helena" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kiedy i od kogo domagać się wstęnego projektu aktu notarialnego ?
    > Czy może na spotkanie z drugą stroną u notariusz zamówić asystę z

    Ja bym projektu domagał sie od notariusza po prostu. No bo od kogo?

  • 3. Data: 2011-05-23 19:34:14
    Od: "Helena" <n...@g...pl>

    > Użytkownik "Helena" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym projektu domagał sie od notariusza po prostu. No bo od kogo?

    Czyli rozumiem ,że najpierw do notariusz udaje się strona która chce w
    stosunku do mnie uczynić wolę i wtedy gdy infomuje mnie np: " idź do
    notariusz bo ja już spisałem nasz wspólne ustalenia teraz potrzeba twojego
    podpisu" rozumiem ,że na tym etapie aby przeanalizować to z prawnikiem nie
    składam podpisu a proszę o projekt aktu i po konsultacji z prawnikiem
    podejmuję decyzję .
    Czy dobrze to rozumiem :)???
    Serdeczen dzięki za zainteresowanie ja naprawdę potrzebuję wsparacia jestem
    sama a niechciałbym ,abym przekreślić swe życie :|
    Czekam na Waszą poradę !
    Helena