  • 171. Data: 2006-06-01 14:10:43
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > Juz ktos sie Ciebie o to pytal, ale zapytam jeszcze raz - jaka wiedze i
    > uprawnienia posiadasz aby twierdzic
    > ze szczekajacy pies jest agresywny ? Serio pytam. Nie zastanowiles sie ze
    > moze psy tak maja ze szczekaja,

    OK, to może tak: przy ogrodzeniu zamiast psa stoi duży facet. Co chwila
    rzuca się na siatkę i ciągle wrzeszczy: "Spierdalaj! Paszoł won! Co się
    gapisz? Won stąd! Tu moje!"

    I wg. ciebie taki osobnik nie będzie agresywny?...

  • 172. Data: 2006-06-01 15:15:34
    Od: c...@o...pl

    Dnia 01-06-2006 o 15:49:23 Zbigniew B. <Z...@...co.komu.do.tego>
    napisał:

    > Ty tylko udajesz takiego [censored] - czy też może jest gorzej, może Ty
    > wcale nie musisz udawać? "Serio pytam".
    > Jeśli pies rzuca się na parkan w kierunku przechodnia, hałaśliwie go
    > oszczekując, i wręcz - jak wynika z postu inicjatora wątku - wręcz
    > usiłuje
    > pzeskoczyć ogrodzenie - to co, to według Ciebie NIE JEST zachowanie
    > agresywne? "Serio pytam".

    Sorry za "grube" słowa ale odwaliło Wam?!Jak można mieć pretensje do
    zwierzaka że robi to do czego natura i kilka tysięcy lat ewolucji go
    ukształtowało?W Polsce nie jest chyba zakazane posiadanie psów swobodnie
    biegających po własnym podwórku.Mój pies, prawie 50kg bydlę ma bardzo
    prostą filozofię życia -swoich kochać, obcych zjeść i dotyczy to tylko
    obszaru jego podwórka.Poza nim zachowuje się bardzo łagonie.Też
    chcielibyście go otruć bo szczeka??

    --
    Darek

  • 173. Data: 2006-06-01 15:32:26
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.06.2006 c...@o...pl <c...@o...pl> napisał/a:

    > Poza nim zachowuje się bardzo łagonie.

    Taaa? Wierzę, bo muszę.

    > Też chcielibyście go otruć bo szczeka??

    Prześledź sobie cały wątek. Nie chce mi się pisać w kółko tego samego.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 174. Data: 2006-06-01 15:38:15
    Od: c...@o...pl

    Dnia 01-06-2006 o 17:32:26 Zbigniew B. <Z...@...co.komu.do.tego>
    napisał:

    > Prześledź sobie cały wątek. Nie chce mi się pisać w kółko tego samego.

    Sledzę z niesmakiem.Wątki zą w zasadzie dwa.Pierwszy autora że się za
    każdym razem przestrasza i drugi czy to przestraszanie się jest zgodne z
    prawem.Ja bym podrzucił trzeci - jakiś psycholog czy inna dogoterapia??O
    chęci mordu nie wspominając...

    --
    Darek

  • 175. Data: 2006-06-01 15:48:50
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Sledzę z niesmakiem.Wątki zą w zasadzie dwa.Pierwszy autora że się za
    > każdym razem przestrasza i drugi czy to przestraszanie się jest zgodne z
    > prawem.

    Skoro tak to widzisz...

    > Ja bym podrzucił trzeci - jakiś psycholog czy inna dogoterapia??O
    > chęci mordu nie wspominając...

    "Dogoterapia" - też mi termin... zdecyduj się: albo łączysz człony obu
    wyrazów pochodzących z łaciny, albo obu z angielskiego. Inaczej wychodzi
    właśnie taki potworek.

    Rozumiem, że zamiast "hippoterapia" lansujesz określenie: "horsoterapia"?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 176. Data: 2006-06-01 15:52:30
    Od: c...@o...pl

    Dnia 01-06-2006 o 17:48:50 Zbigniew B. <Z...@...co.komu.do.tego>
    napisał:

    > "Dogoterapia" - też mi termin... zdecyduj się: albo łączysz człony obu
    > wyrazów pochodzących z łaciny, albo obu z angielskiego. Inaczej wychodzi
    > właśnie taki potworek.

    Nie ja je po raz pierwszy połączyłem.Po prostu korzystam z raz przetartych
    szlaków.Jeżeli robię błedy - przepraszam.Jestem wzrokowcem jak większość z
    nas.

    --
    Darek

  • 177. Data: 2006-06-01 16:09:40
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Nie ja je po raz pierwszy połączyłem.Po prostu korzystam z raz przetartych
    > szlaków.Jeżeli robię błedy - przepraszam.Jestem wzrokowcem jak większość z
    > nas.

    "Kynoterapia" - jeśli już. Na zasadzie podobieństwa do "kynologii" (a nie
    czasem "dogologii" :/ )
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 178. Data: 2006-06-01 16:15:22
    Od: c...@o...pl

    Dnia 01-06-2006 o 18:09:40 Zbigniew B. <Z...@...co.komu.do.tego>
    napisał:

    > "Kynoterapia" - jeśli już. Na zasadzie podobieństwa do "kynologii" (a nie
    > czasem "dogologii" :/ )

    Moja wypowiedź z założenia miała mieć żartobliwy podtekst ponieważ temin
    dogoterapia dotyczy zupełnie innej dziedziny życia.W każdym razie dziękuję
    za cenne uwagi.

    --
    Darek

  • 179. Data: 2006-06-01 17:09:11
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Moja wypowiedź z założenia miała mieć żartobliwy podtekst ponieważ temin
    > dogoterapia dotyczy zupełnie innej dziedziny życia.

    "Zupełnie innej dziedziny"? A rozumiem: "nas nie dogonjat"... ponimaju.

    > W każdym razie dziękuję za cenne uwagi.

    Zawsze do usług.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 180. Data: 2006-06-01 21:31:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mogą byc równi bo hierarchia stada wymaga aby pies byl w tym stadzie
    > niżej.

    ale mowa o rownym traktowaniu w domu.
    Jezlei nie maja byc rowni to prosze o przykladzik dla rozjasnienia :-)
    Jezlei chodzi o moment w ktorym mialbym wybierac zycie psa, zycie
    dziecka to oczywiscie wybralbym zycie dziecka ale niet o mialem na mysli....

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".