    From: c...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usmiercenie psa
    Date: Thu, 01 Jun 2006 17:15:34 +0200

    Dnia 01-06-2006 o 15:49:23 Zbigniew B. <Z...@...co.komu.do.tego>
    napisał:

    > Ty tylko udajesz takiego [censored] - czy też może jest gorzej, może Ty
    > wcale nie musisz udawać? "Serio pytam".
    > Jeśli pies rzuca się na parkan w kierunku przechodnia, hałaśliwie go
    > oszczekując, i wręcz - jak wynika z postu inicjatora wątku - wręcz
    > usiłuje
    > pzeskoczyć ogrodzenie - to co, to według Ciebie NIE JEST zachowanie
    > agresywne? "Serio pytam".

    Sorry za "grube" słowa ale odwaliło Wam?!Jak można mieć pretensje do
    zwierzaka że robi to do czego natura i kilka tysięcy lat ewolucji go
    ukształtowało?W Polsce nie jest chyba zakazane posiadanie psów swobodnie
    biegających po własnym podwórku.Mój pies, prawie 50kg bydlę ma bardzo
    prostą filozofię życia -swoich kochać, obcych zjeść i dotyczy to tylko
    obszaru jego podwórka.Poza nim zachowuje się bardzo łagonie.Też
    chcielibyście go otruć bo szczeka??

    --
    Darek