  • 1. Data: 2006-06-12 06:49:31
    Temat: Urwę nogę pająkowi
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Urwę nogę pająkowi. Czy to będzie tak samo karane, jak pobicie psa?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-06-12 06:55:39
    Temat: Re: Urwę nogę pająkowi
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Urwę nogę pająkowi. Czy to będzie tak samo karane, jak pobicie psa?

    Na pewno tak samo wymaga leczenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-12 07:13:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Na pewno tak samo wymaga leczenia.

    Leczenia? Co najwyżej zaopatrzenia protetycznego.

  • 4. Data: 2006-06-12 07:26:03
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:e6j48h$48g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Leczenia? Co najwyżej zaopatrzenia protetycznego.

    Wydawało mi się, że nie musze tłumaczyć hipotetyczności ww scenariusza.
    Interesuje mnie kontekst prawny i dlaczego niektóre zwierzęta są równiejsze.

  • 5. Data: 2006-06-12 07:30:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:e6j53s$kme$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wydawało mi się, że nie musze tłumaczyć hipotetyczności ww scenariusza.

    Wydawało mi się, że nie muszę dodawać emotki. Wyobraź sobie pająka
    chodzącego o kulach.

    > Interesuje mnie kontekst prawny i dlaczego niektóre zwierzęta są
    równiejsze.

    Też mnie to zastanawia, no ale żeby takie trudne pytania w poniedziałek o
    świcie...

  • 6. Data: 2006-06-12 07:31:52
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Wydawało mi się, że nie musze tłumaczyć hipotetyczności ww scenariusza.
    > Interesuje mnie kontekst prawny i dlaczego niektóre zwierzęta są
    > równiejsze.

    Oddziel zwierzęta od owadów, ryb... ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2006-06-12 08:25:42
    Temat: Re: Urwę nogę paj?kowi
    Od: "pejurek" <j...@q...rq>

    Człowiek podpisany jako "Tiger" napisał:
    > Oddziel zwierzęta od owadów, ryb... ;-)
    > Pozdrawiam,
    > Tiger

    ZTCP to zarówno owady jak i ryby należą do królestwa zwierząt zatem są
    zwierzętami.
    Poza tym pająk nie jest owadem.
    Ale może coś się zmieniło odkąd uczono mnie biologii.
    Może teraz zwierzętami są już tylko ssaki a psy i koty zwłaszcza?

    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-06-12 08:27:00
    Od: "pejurek" <j...@q...rq>

    Człowiek podpisany jako "pejurek" napisał:
> [...]
    > Ale może coś się zmieniło odkąd uczono mnie biologii.
    > Może teraz zwierzętami są już tylko ssaki a psy i koty zwłaszcza?

    PS, mrugnięcie Tigera of kors widziałem ;)

    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-06-12 11:09:37
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > PS, mrugnięcie Tigera of kors widziałem ;)

    Uff, myslalem juz, ze bede musial tlumaczyc, jakich mamy specjalistow,
    "klepiacych" prawa odnosnie ochrony przyrody :-))))))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-06-12 12:02:32
    Od: "nagiko" <m...@h...com>

    brana jest pod uwagę szkodliwość społeczna czynu

    poza tym ta sama czynność moze zostać róznie zinterpretowana w
    róznych warunkach i otoczeniu i przez rózne otoczenie

    :-)