  • 11. Data: 2006-06-12 12:20:00
    Temat: Re: Urwę nogę pająkowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Oddziel zwierzęta od owadów, ryb... ;-)

    A owady i ryby to niby co? Flora?

  • 12. Data: 2006-06-12 15:41:57
    Od: "Sprawiedliwa" <p...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Na pewno tak samo wymaga leczenia.

    kogo?

    sprawiedliwa

  • 13. Data: 2006-06-12 16:07:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sprawiedliwa napisał(a):

    > kogo?

    A jak myślisz?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 14. Data: 2006-06-12 16:37:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > A jak myślisz?

    pajonka?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2006-06-12 16:38:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > pajonka?

    kogo?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 16. Data: 2006-06-12 20:19:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 18:38:47 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > kogo?
    No, tego co dronkę tego, tam, kumasz?
    ;)))
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2006-06-12 20:31:23
    Temat: Re: Urwę nogę paj?kowi
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > ZTCP to zarówno owady jak i ryby należą do królestwa zwierząt zatem są
    > zwierzętami.
    > Poza tym pająk nie jest owadem.
    > Ale może coś się zmieniło odkąd uczono mnie biologii.
    > Może teraz zwierzętami są już tylko ssaki a psy i koty zwłaszcza?

    Ja mysle ze tymi rowniejszymi zwierzetami sa kregowce i problem z glowy.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 18. Data: 2006-06-12 20:54:44
    Temat: Re: Re: Urwę nogę pająkowi
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jan Werbiński* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Wydawało mi się, że nie musze tłumaczyć hipotetyczności ww
    > scenariusza. Interesuje mnie kontekst prawny i dlaczego niektóre
    > zwierzęta są równiejsze.

    To jest grupa dyskusyjna a nie lecznica.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 19. Data: 2006-06-12 21:18:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    s.com...
    > Osoba przedstawiająca się jako *Jan Werbiński* stuknęła w klawisze i
    > oto co powstało:

    > To jest grupa dyskusyjna a nie lecznica.

    Podyskutujmy o prawach pająków

  • 20. Data: 2006-06-13 05:59:12
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Urwę nogę pająkowi. Czy to będzie tak samo karane, jak pobicie psa?

    Proponuję pobić pająka i wtedy dokonać porównania lub jak wolisz urwać
    nogę psu. ;)
    --
    Pozdrawiam AdamS