  • 21. Data: 2006-06-13 06:12:24
    Temat: Re: Urwę nogę paj?kowi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał

    > Ja mysle ze tymi rowniejszymi zwierzetami sa kregowce i problem z glowy.

    Chyba nie. Wędkarstwo jest legalne.

  • 22. Data: 2006-06-13 06:37:01
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > Chyba nie. Wędkarstwo jest legalne.

    Krowy i swinki tez jemy.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 23. Data: 2006-06-13 07:12:53
    Temat: Re: Urwę nogę pająkowi
    Od: "Sprawiedliwa" <p...@w...pl>

    AdamS napisał(a):
    > Jan Werbiński wrote:
    >
    > Proponuję pobić pająka i wtedy dokonać porównania lub jak wolisz urwać
    > nogę psu. ;)

    a ja wczoraj zabilam muche ile za to ? dzialalam z premedytacja,
    wzielam ksiazke ,pol godziny za nia biegalam i w koncu kiedy siedziala
    bezbronnie na szafce walnelam z taka sila ze jej wyszly wszystkie flaki
    feeeeeeeeee rozciapciala sie

    sprawiedliwa

  • 24. Data: 2006-06-13 09:30:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    poreba napisał(a):

    > No, tego co dronkę tego, tam, kumasz?
    > ;)))
    > NMSP

    taa :-) , kiedys dawno, na lekcji biologi u brata w podstawowce pani
    opowiadala o biedronkach, w momencie gdy powedziala "pajak je biedronke"
    padlo pytanie a co to jest 'dronka' :-)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 25. Data: 2006-06-13 17:34:45
    Temat: Re: Re: Urwę nogę paj?kowi
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 13.06.2006 Norbert <a...@w...gazeta.pl> napisał/a:

    > Krowy i swinki tez jemy.

    To, że jemy to jedna sprawa, ale nie możesz tak sobie bezkarnie krowie
    nogi oderwać.

    --
    Tomasz Trystuła

  • 26. Data: 2006-06-13 17:43:47
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > To, że jemy to jedna sprawa, ale nie możesz tak sobie bezkarnie krowie
    > nogi oderwać.

    Tez mowie, ze dla mnie rowniejsze sa kregowce i to je glownie chroni prawo.

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 27. Data: 2006-06-13 18:05:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomasz Trystula" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To, że jemy to jedna sprawa, ale nie możesz tak sobie bezkarnie krowie
    > nogi oderwać.

    Fakt. Przedtem trzeba ją kulturalnie i humanitarnie pierdzielnąć siekierą w
    łeb, aż jej mózg uszami wytryśnie i wbić nóż w serce, czy aortę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/