  • 1. Data: 2006-06-11 22:17:30
    Temat: OC i postoj auta 'firmowego'
    Od: "> HEARTSHADE <" <e...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, otoz mam samochod, ktory na co dzien jezdzi w pizzeri
    (wprowadzony jako srodek trwaly),
    konkretnie jako auto do rozwozenia pizzy.
    Samochod ten uczestniczy w wypadku z winy osoby trzeciej, ktorej auto
    normalnie ma ubezpieczenie OC.
    I tutaj zaczyna sie klopot, bo :
    -czy moge uzyczyc auto od znajomego (za umowiona kwote - jaka?) czy tez
    musze wynajmowac
    taksowkarza lub tez zwracac sie do wypozyczalni aut?
    -jak spisac umowe ze znajomym, jezeli procedura zwrotu pieniazkow caly czas
    trwa (narazie byl rzeczoznawca,
    dopiero ma sie pojawic likwidator itp.).Chodzi mi o to jak ulozyc umowe
    skoro nie znam daty do kiedy bede musial
    pozyczac auto
    -gdzie i kogo powiadomic o kosztach, ktore wynikaja z koniecznosci
    pozyczenia auta (w papierach, ktore wypelnialem
    w ubezpieczalni wiekszosc dotyczyla samochodu)
    -jakie mam szanse na zwrot poniesionych kosztow?

    Pozdr.
    Damian