  • 11. Data: 2007-09-12 14:57:42
    Temat: Re: Upublicznienie listy pracowników podlegających badaniom okresowym
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Ulatwienia zadania wszystkim szpiegom polujacym na informacje ze Waldek
    > Iksinski z koltlowni musi isc na badania:) A tak serio - skoro to jesf
    > OGOLNoDOSTEPNA tablica OGLOSZEN to moze w celu powiadomienia wszystkich
    > zainteresowanych o tym, ze koncza im sie badania?

    Rzadko z Jotte się można zgodzić, ale tutaj ewidentnie ma rację. Tablica
    ogłoszeń dostępna tylko dla pracowników - tak. Ale petenci nie
    są "wszystkimi zainteresowanymi".

    p. m.

  • 12. Data: 2007-09-12 15:12:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Rzadko z Jotte się można zgodzić, ale tutaj ewidentnie ma rację. Tablica
    > ogłoszeń dostępna tylko dla pracowników - tak. Ale petenci nie
    > są "wszystkimi zainteresowanymi".

    A co z tablicą zawierającą nazwiska szczęśliwych maturzystów lub nowych
    studentów??
    Utajnić?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2007-09-12 18:41:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc8u0i$fp9$1@nemesis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    <s...@i...pl> pisze:

    > A tak serio - skoro to jesf OGOLNoDOSTEPNA tablica OGLOSZEN
    Ona jest bardzo dostępna. Również dla interesantów i wszystkich, którzy tam
    wejdą.
    To jest urząd w niedużej miejscowości.

    > to moze w celu powiadomienia wszystkich zainteresowanych o tym, ze koncza
    > im sie badania?
    To można zrobić inaczej.
    Podobno przedtem tego nie było.
    U mnie w pracy także tak nie ma. Jak się komuś kończy ważność badań, to
    dostaje zaproszenie do kadr po skierowanie.

    Wprawdzie nikt jak dotąd nie wypowiedział się merytorycznie - trudno - ale
    ogólnie wyrażone przez was mniemanie, że pracownicy rzeczonego urzędu
    przesadzają, a wspomniane informacje nie podlegają żadnej ochronie skłoniło
    mnie do zastanowienia dokąd można zajść idąc tym tropem. Np. ogólnie
    dostępna lista pracowników i z informacją:
    - Janina Kowalska, referent - 8 lat do emerytury,
    - Wacław Nowak, kierownik działu personalnego - 15 lat do emerytury
    itd., bo czemu nie?

    Albo:
    - Czesława Sito, parter, pok. 7 - 3 dzieci,
    - Zdzisława Placek, 1-sze piętro. pok. 18 - 4 dzieci, obecnie w ciąży
    mnogiej.

    Bo niby dlaczego nie?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-09-12 19:04:01
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co z tablicą zawierającą nazwiska szczęśliwych maturzystów lub nowych
    > studentów??
    > Utajnić?

    Witam,

    co do studentów - kula w płot - art. 169 ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym
    (p. 9). Twój ruch - wskaż akt w randze co najmniej ustawy dotyczący jawności
    skierowania na badania lekarskie.

    Pozdr.!
    (D)

  • 15. Data: 2007-09-12 19:18:36
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte"

    > Nieprawda. Znam dość dobrze np. swój urząd skarbowy.

    ale nie znasz mojego

    > Nie czytasz i nie znasz przepisów, na które się powołujesz.
    > Określa to nie ustawa, a rozporządzenie. Częstotliwość badań zależy od
    kilku
    > czynników (wszystko w załączniku nr 1). Najdłuższy występujący tam okres
    > 5 lat.

    jak zwał tak zwał, ale o tym stanowi przepis a nie stan zdrowia pracownika

    > To bezsensowny komentarz. Zainteresowana osoba może sobie tego po prostu
    nie
    > życzyć.

    to się zawsze może zwolnić z pracy, założyć działalność i ,ieć wszystko w
    pompie

    proszę bardzo

    macso

  • 16. Data: 2007-09-12 19:44:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Bo niby dlaczego nie?

    Tylko ty twierdzisz, że nie. Więc wskaż przepis który tego zabrania.

  • 17. Data: 2007-09-12 20:24:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc9e44$hiv$1@atlantis.news.tpi.pl macso
    <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]

    > to się zawsze może zwolnić z pracy, założyć działalność i ,ieć wszystko w

    Ot, i mędrzec inaczej...

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2007-09-12 20:29:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc9fj8$l5v$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:fc9brq$5jf$1@news.dialog.net.pl...
    > Tylko ty twierdzisz, że nie.
    Radzę uważać z odwoływaniem się do społecznego dowodu słuszności.

    > Więc wskaż przepis który tego zabrania.
    Nostro, ty nie tylko wypisujesz głupoty i to w dość prymitywnym stylu. Ty
    nawet nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
    Nie twierdzę, że nie wolno, lecz pytam czy jest przepis, który pozwalałby
    zabronić takich praktyk.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-09-13 13:00:39
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Nie twierdzę, że nie wolno, lecz pytam czy jest przepis, który pozwalałby
    > zabronić takich praktyk.

    Więc odpowiadają ci grupowicze, że taki zakaz byłby idiotyczny. A ty swoje.

  • 20. Data: 2007-09-13 13:03:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fcbc9v$23m5$1@opal.icpnet.pl Nostradamus
    <l...@p...fm> pisze:

    > Więc odpowiadają ci grupowicze, że taki zakaz byłby idiotyczny. A ty
    > swoje.
    Nic się nie uczysz - nadal brak rozumienia tekstu czytanego.

    --
    Jotte