  • 31. Data: 2007-09-20 11:49:05
    Temat: Re: Upublicznienie listy pracowników podlegających badaniom okresowym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:blfuzkiy3qpu.u3yah0b16ga4$.dlg@40tude.net TomaSz.
    <u...@o...pl> pisze:

    > Niekoniecznie:
    > Bertrand Russell
    > To smutne, że głupcy są tak pewni siebie,
    > a ludzie mądrzy tak pełni wątpliwości.
    > i jeszcze to, nieco mocniejsze :)
    > http://cytaty.eu/szczegoly/ludzie-sa-glupi-a-6512.ht
    ml

    Wątpię czy on to czytał, język i treść(?) jego wypowiedzi wskazuje, że
    niczego nie czytał (no, może poza graffiti od czasu do czasu).
    Zresztą czyż to wielka różnica - samemu wygenerować głupotę, czy za kimś ją
    powtórzyć?
    Stara mądrość ludowa mówi nam wszak: głupców nie sieją, sami się rodzą.

    A cytacików więcej masz tu, coś sobie dopasujesz.
    http://cytaty.eu/motyw/glupiec.html

    Jednak gdybyś chciał nabyć rzetelnej wiedzy, to zajrzyj tu:
    http://praca.nf.pl/artykuly/artykul_6481.htm

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2007-09-20 14:08:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Wątpię czy on to czytał, język i treść(?) jego wypowiedzi wskazuje, że
    > niczego nie czytał (no, może poza graffiti od czasu do czasu).

    To, że jesteś głupcem zostało już ustalone. Po co śmiecisz?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2007-09-21 08:52:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2007, Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Więc odpowiadają ci grupowicze, że taki zakaz byłby idiotyczny. A ty swoje.

    Przepraszam... a co w tym dziwnego, że istniałby przepis, który 99%
    populacji albo np. 99% internautów uznawałoby za idiotyczny?
    Przecież to norma :P
    Pytanie o taki przepis jest więc jak najbardziej zasadne, nawet jak ktoś
    osobiscie uważa że byłby (ów przepis) od rzeczy.
    Zgodzisz się? No to czego się czepiasz? :O

    BTW:
    Złamaniem zasady "rozdzielania informacji" jest na samym początku
    zbieranie (zgodnie z prawem) *różnych* identyfikatorów przez poszczególne
    jednostki administracyjne, WBREW założeniom, ktore właśnie "rozdzielność"
    informacji o *wybranych* danych konkretnej osoby miały zapewnić!
    Po to wprowadzono cały stosik "numerków", żeby NIE były podawane razem!
    NIP - dla US (i nic więcej), PESEL dla danych osobistych... i *żadnych*
    powiązań, czyli *żadnej* administracyjnej bazy w której te numery miały
    by leżeć razem.
    W momencie jak zarzucono powyższe założenia, rygorystyczne założenia
    "ochrony danych" tracą zupełnie sens.
    Celem jakoby miała byc ochrona przed *przestępcami*, żeby nie mogli
    ukraść jednej bazy i mieć wszystkich informacji o obywatelu na dłoni.

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2007-09-21 13:02:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709211044460.1920@athlon64...

    > Przepraszam... a co w tym dziwnego, że istniałby przepis, który 99%
    > populacji albo np. 99% internautów uznawałoby za idiotyczny?

    Myślisz, że wprowadziłby go w demokratycznym państwie głos 1% ??