  • 11. Data: 2006-05-11 22:46:40
    Temat: Re: Uprawnienia przesłuchiwanego.
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    news:e3kfdu$gen$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli będę na takim przesłuchaniu, to nie omieszkam. A na razie
    > to powiedz mi, jaki związek z zadanym pytaniem mają przytoczone
    > przez Ciebie artykuły KPK...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr

    Ludzie po co Wam na przesluchaniu dyktafon???? Przeciez to co wyjasniasz lub
    zeznajesz jest zapisywane w tym samym czasie do protokolu, ktory zreszta
    osobiscie sie podpisuje. Taki protokol przesluchania jest chyba
    wystarczajacym dokumentem tego co sie powiedzialo.

  • 12. Data: 2006-05-12 05:12:15
    Od: stern <s...@0...pl>

    enwy napisał(a):

> [...]
    > osobiscie sie podpisuje. Taki protokol przesluchania jest chyba
    > wystarczajacym dokumentem tego co sie powiedzialo.

    - "dlaczego podczas przesłuchania zeznawał pan odmiennie?"
    - "nie, mówiłem dokładnie to samo"
    - "a dlaczego w protokole zapisano inaczej?"
    - "nie wiem"
    - "a dlaczego - w takim razie - pan go podpisał?"
    - "bo mi policja kazała"

    pytanie:
    ten dialog to autentyk? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-05-12 08:31:26
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    stern napisał(a):

> [...]
    > - "a dlaczego w protokole zapisano inaczej?"
    > - "nie wiem"
    > - "a dlaczego - w takim razie - pan go podpisał?"

    Nie musze zgadywac - autentyk.... Ile juz takich sytuacji widzialam...
    :(
    pzdr
    A.

  • 14. Data: 2006-05-12 13:02:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    enwy [###e...@w...pl.###] napisał:

> [...]
    chyba
    > wystarczajacym dokumentem tego co sie powiedzialo.

    W praktyce, to faktycznie różnie z tym bywa niestety. A przynajmniej
    od czasu do czasu słychać tego typu zarzuty. Faktem jest, że to
    policjant wybiera to, co jemu się wydaje istotne do zaprotokołowania.
    Protokół to nie stenogram. Czasem faktycznie może to nawet bez złej
    woli policjanta wpłynąć na treść zeznań, zaś z mojego doświadczenia
    wynika, że przeważająca większość świadków protokołu później nie czyta
    tylko podpisuje w ciemno.

  • 15. Data: 2006-05-12 19:57:46
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Fri, 12 May 2006 07:12:15 +0200 stern <s...@0...pl> wrote:

> [...]
    > - "a dlaczego w protokole zapisano inaczej?"
    > - "nie wiem"
    > - "a dlaczego - w takim razie - pan go podpisał?"

    w takiej sytuacji można nagrywać ile się chce - policja każe oddać nagranie