  • 1. Data: 2006-05-04 11:43:33
    Temat: Uprawnienia przesłuchiwanego.
    Od: iks_men <i...@m...pl>

    Witam wszystkich.

    Czy będąc przesłuchiwanym przez policje lub prokurature jako świadek lub
    podejrzay mam prawo nagrywac na wlasne urządzenie nagrywające treść
    przesłuchania? Chodzi mi o jawne nagrywanie, ktoś mnie przesłuchuje a
    mój dytafon lezy na stole. Jeżeli tak, to czy takie same prawo ma
    podejżany i świadek?

    pozdrawiam
    iks men

  • 2. Data: 2006-05-05 00:41:16
    Temat: Re: Uprawnienia przesłuchiwanego.
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > przesłuchania? Chodzi mi o jawne nagrywanie, ktoś mnie przesłuchuje a
    > mój dytafon lezy na stole. Jeżeli tak, to czy takie same prawo ma

    Możesz nawet kamere postawić i nagrywać na wideo;

    z tym że chyba nie możesz tego publikować.

  • 3. Data: 2006-05-06 21:39:02
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    iks_men <i...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > przesłuchania? Chodzi mi o jawne nagrywanie, ktoś mnie przesłuchuje a
    > mój dytafon lezy na stole. Jeżeli tak, to czy takie same prawo ma

    Nie.
    Art. 357 i 358 kpk. Tylko i wyłacznie w takim zakresie.

  • 4. Data: 2006-05-06 21:42:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jb wrote:

    > Nie.
    > Art. 357 i 358 kpk. Tylko i wyłacznie w takim zakresie.

    A co ma przesłuchanie do rozprawy?

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-05-07 00:10:45
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie.
    > Art. 357 i 358 kpk. Tylko i wyłacznie w takim zakresie.

    Kolejną bzdurę napisz na grupę news:pl.test, a nie tutaj.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2006-05-07 09:42:22
    Od: " " <j...@g...pl>

    PiotRek <b...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości news:e3j
    > 51m$nf2$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Kolejną bzdurę napisz na grupę news:pl.test, a nie tutaj.

    Spróbuj wyciągnąć i włączyć dyktafon na przesłuchaniu u prokuratora, i zobacz,
    co wówczas zrobi. A potem możesz popisywać się swoją wiedzą...

  • 7. Data: 2006-05-07 19:51:30
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    > Spróbuj wyciągnąć i włączyć dyktafon na przesłuchaniu u prokuratora, i
    > zobacz,
    > co wówczas zrobi. A potem możesz popisywać się swoją wiedzą...

    Hm a może byś tak grupowiczów bardziej uświadomił ?
    Nie wszyscy mieli do czynienia z prokuraturą.

    Pozdr.
    KW

  • 8. Data: 2006-05-08 11:58:07
    Od: iks_men <i...@m...pl>

    > Spróbuj wyciągnąć i włączyć dyktafon na przesłuchaniu u prokuratora, i zobacz,
    > co wówczas zrobi. A potem możesz popisywać się swoją wiedzą...

    Nie bylem nigdy przesłuchiwany to nie wiem.
    Ale ciekawi mnie co zrobi prokurator/policjant gdybym wyciągnoł swój
    dyktafon, przestanie mnie przesłuchiwać, przestane nagle być swiadkiem
    czy podejrzanym?
    Przecierz oni też mają możliwość nagrywania legalnie, dalczego ja miał
    bym nie mieć, jeżeli nie mam nic do ukrycia.

  • 9. Data: 2006-05-08 19:59:58
    Od: BartekK <s...@d...org>

    j...@g...pl napisał(a):
    > Spróbuj wyciągnąć i włączyć dyktafon na przesłuchaniu u prokuratora, i zobacz,
    > co wówczas zrobi. A potem możesz popisywać się swoją wiedzą...
    Ja sprobowalem, i nic sie nie stalo (pomijajac dojscie pis+lpr+lepera do
    wladz, ale sadze ze nie ma to duzego zwiazku) ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2006-05-08 20:39:24
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj wyciągnąć i włączyć dyktafon na przesłuchaniu u prokuratora, i zobacz,
    > co wówczas zrobi. A potem możesz popisywać się swoją wiedzą...

    Jeżeli będę na takim przesłuchaniu, to nie omieszkam. A na razie
    to powiedz mi, jaki związek z zadanym pytaniem mają przytoczone
    przez Ciebie artykuły KPK...

    Piotr