  • 1. Data: 2012-03-15 18:25:52
    Temat: Unieważnienie umowy
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    Witam.
    14.12.2009 nabyłem dom wraz z działką od dewelopera. W księdze wieczystej
    jestem właścicielem nieruchomości z ujawnionym domem, wobec której obecnie
    toczy się postępowanie sądowe.Z pozwu wynika, że cudzomiec 02.04.2008 nabył
    ową nieruchomość bez zezwolenia z ministerstwa, a następnie 04.06.2008
    wniósł jako wkład niepieniężny do spółki deweloperskiej, co oznacza, że nie
    zamieszkiwał na tej nieruchomości, ponieważ nie miał fizycznej możliowości,
    gdyż była to nieruchomość, przeznaczona w planie zgospodarowania
    przestrzennego pod zbudowę jenorodzinną, tylko nabył ją w celach
    inwestycyjnych.
    Bardzo prosze o informację, jakie mam prawo do nieruchomości zabudowanej
    domem jednorodzinnym, zakupionej od dewelopera, wobec której aktualnie
    zostało wszczęte postępowania sądowe o unieważnienie umowy sprzedaży
    nieruchomości niezabudowanej pomiędzy Cudzoziemcem a Polakiem?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-03-15 19:53:21
    Temat: Re: Unieważnienie umowy
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 15-03-2012 19:25, boockoo pisze:
> [...]
    > zostało wszczęte postępowania sądowe o unieważnienie umowy sprzedaży
    > nieruchomości niezabudowanej pomiędzy Cudzoziemcem a Polakiem?

    Raczej nic Ci nie grozi, chyba że wiedziałeś o tym zawierając umowę albo
    ostrzeżenie o wszczęciu postępowania zostało wpisane do KW przed
    zawarciem przez Ciebie umowy.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2012-03-15 20:00:22
    Temat: Odp: Unieważnienie umowy
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    > Raczej nic Ci nie grozi, chyba że wiedziałeś o tym zawierając umowę albo
    > ostrzeżenie o wszczęciu postępowania zostało wpisane do KW przed zawarciem
    > przez Ciebie umowy.

    Mieszkam już dwa lata a dowiedziałem się pod koniec zeszlego roku.

  • 4. Data: 2012-03-15 20:35:09
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

  • 5. Data: 2012-03-15 21:09:25
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Pytanie też o czym myślał notariusz jak przyszedł do niego cudzoziemiec
    > i stanął do aktu notarialnego bez wymaganego zezwolenia. Odszkodowanie
    > od notariusza się kłania, jak coś Cię dotknie.

    Ale cudzoziemiec jest z EU czy spoza?

    Darek

  • 6. Data: 2012-03-15 21:15:19
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>