  • 1. Data: 2012-03-14 10:06:56
    Temat: Kolor papieru dla umów
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Czy gdzieś jest usankcjonowany kolor papieru dla umów? Chodzi mi o to, że umowa
    musi być sporządzona na białym papierze, a nie np. na takim pożółkłym.

  • 2. Data: 2012-03-14 10:19:11
    Temat: Re: Kolor papieru dla umów
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 14-03-2012 11:06, Buster pisze:
    > Witam.
    > Czy gdzieś jest usankcjonowany kolor papieru dla umów? Chodzi mi o to,
    > że umowa musi być sporządzona na białym papierze, a nie np. na takim
    > pożółkłym.

    Na szczęście nie ma ;)

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2012-03-14 10:36:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 14 Mar 2012 11:06:56 +0100, Buster wrote:

    > Chodzi mi o to, że umowa
    > musi być sporządzona na białym papierze, a nie np. na takim pożółkłym.

    Na takim pożółkłym to tylko ten najważniejsze :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2012-03-14 10:49:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 14 Mar, 11:19, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
    > Na szczęście nie ma ;)

    A czy umowa napisana na papierze, za przeproszeniem, toaletowym też
    będzie ważna? Tzn. czy nośnik umowy nie musi mieć jakiejś określonej
    trwałości? :>

    L.

  • 5. Data: 2012-03-14 11:01:36
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    W dniu 2012-03-14 11:36, Olgierd pisze:

    > Na takim pożółkłym to tylko ten najważniejsze :)

    Mnie chodzi o tzw. papier ekologiczny makulaturowy. On nie jest poddawany
    wybielaniu, tylko ma lekki beżowy kolor.

  • 6. Data: 2012-03-14 11:04:16
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > A czy umowa napisana na papierze, za przeproszeniem, toaletowym też
    > będzie ważna?
    Tak

    Tzn. czy nośnik umowy nie musi mieć jakiejś określonej
    > trwałości? :>

    Nie

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 7. Data: 2012-03-14 11:05:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > Czy gdzieś jest usankcjonowany kolor papieru dla umów? Chodzi mi o to,
    > że umowa musi być sporządzona na białym papierze, a nie np. na takim

    Trollujesz czy serio pytasz?

    Może być pożółkły, może być różowy, może być nawet czarny, tylko wtedy
    lepiej drukować na biało.

  • 8. Data: 2012-03-14 11:05:55
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.03.2012 12:01, Buster pisze:

    > Mnie chodzi o tzw. papier ekologiczny makulaturowy. On nie jest
    > poddawany wybielaniu, tylko ma lekki beżowy kolor.

    O ile umowa nie jest spisywana lekko beżowym atramentem, to pytanie ....
    delikatnie mówiąc nie ma sensu.

    p. m.

  • 9. Data: 2012-03-14 13:26:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/14/2012 5:06 AM, Buster wrote:
    > Witam.
    > Czy gdzieś jest usankcjonowany kolor papieru dla umów? Chodzi mi o to,
    > że umowa musi być sporządzona na białym papierze, a nie np. na takim
    > pożółkłym.

    Jeszcze nie, ale juz niedlugo... kto wie.
    Wpisze sie kolory w ustawie, a producentom papieru bedzie wydawało
    licencje na produkcje tegoz za grubą kasę.

  • 10. Data: 2012-03-14 13:29:14
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@i...fobus.pl>

    W dniu 2012-03-14 12:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Może być pożółkły, może być różowy, może być nawet czarny, tylko wtedy
    > lepiej drukować na biało.

    Nie byłbym taki pewien, biały druk to chyba za tani nie jest...