  • 11. Data: 2006-07-13 11:37:59
    Temat: Re: [ot] Umowa zlecenie - oszustwo
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Henry (k) napisał(a):
    > Za klepanie kodu to tak akurat - ja bym więcej nie zapłacił
    ^^^^^^^^^^

    A potem zdziwienie albo pretensje, że błędy i luki w bezpieczeństwie.
    Proponuję płacić wierszówkę.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 12. Data: 2006-07-13 12:18:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Artur Ch." wrote:

    > A Ty jesteś zdziwiony?
    > Ogromna rzesza ludzi pracuje poniżej tej kwoty. Nie sugeruj się za bardzo
    > średnim wynagrodzeniem za pracę w sektorze przedsiębiorstw.

    No jestem. Bo jak szukalem wspolpracownika za podobna kwote ale w
    wymiarze 2/5 etatu to nikt si enie chcial podjac...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 13. Data: 2006-07-13 12:23:53
    Temat: Re: Umowa zlecenie - oszustwo
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    tomSee wrote:
> [...]
    > czerwiec - wszystkie od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Ze wszystkich się
    > wywiązałem, za kwiecień dostałem wynagrodzenie do ręki (podpisałem
    > odbiór gotówki), za maj dostałem przelew na moje konto... Koleś płacił
    > po 10-tym, choć umowa kończyła się z dniem ostatniego m-ca. No ale płacił.
    > Za maj powiedział, że mi nie zapłaci, bo po pierwsze taką ma zasadę -
    > poprzednim pracownikom też nie płacił ostatniej wypłaty (niedawno się
    > dowiedziałem) - po drugie, jeżeli zdecyduję się pracować u niego dalej,
    > "wyśle przelew w ciągu 5 minut" (cytat).

    To zdecyduj się u niego pracować dalej, ale powiedz mu, że kolejną umowe
    podpiszesz dopiero jak wyśle pieniądze.
    A jak wyśle pieniądze, to każ mu sobie tą umowę zjeść.

  • 14. Data: 2006-07-13 12:51:56
    Temat: Re: [ot] Umowa zlecenie - oszustwo [OT]
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 13 Jul 2006 13:37:59 +0200, MiKeyCo napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > A potem zdziwienie albo pretensje, że błędy i luki w bezpieczeństwie.
    > Proponuję płacić wierszówkę.

    Błędy i pretensje biorą się z tego, że programista dostaje zbyt ogólne
    zadania i sam wymyśla jak je oprogramować. Pogramista nigdy nie powinien
    mieć swobody, tylko dostawać konkretne zadania. Wtedy za błędy będzie
    odpowiedzialny tester, a za luki projektant. Niestety w swojej pracy też
    widzę że często programista robi też za projektanta. A mnie to boli
    bo wdrażam potem te programy u klientów.

    Hmm... chyba za bardzo NTG więc EOT

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2006-07-13 15:19:25
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Henry (k) napisał(a):
    > Niestety w swojej pracy też
    > widzę że często programista robi też za projektanta. A mnie to boli
    > bo wdrażam potem te programy u klientów.

    To nie dziw się, że lichy produkt wychodzi za te twoje proponowane
    tysiąc. Nawet jeśli zapłaciś 3 osobom po tysiącu to też się nie dziw, że
    masz kiepskich pracowników - niekompetentnych lub niezmotywowanych.

    Zaczynasz sam sobie przeczyć. Najlepiej by było za tysiąc i na
    profesjonalnym poziomie, no nie?

    A teraz zagadka, za co się płaci profesjonaliście? Za 'wklepane'
    linijki kodu czy za wiedzę, doświadczenie, ogólnie kompetencję? :>

    > Hmm... chyba za bardzo NTG więc EOT

    Od samego początku gdy wtąciłeś tę niepotrzebną uwagę to było ntg. Nie
    żal się (co już zrobiłeś) na własne decyzje i poglądy (które to już
    przedstawiłeś).

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 16. Data: 2006-07-13 15:48:08
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 13 Jul 2006 17:19:25 +0200, MiKeyCo napisał(a):

    > To nie dziw się, że lichy produkt wychodzi za te twoje proponowane
    > tysiąc. Nawet jeśli zapłaciś 3 osobom po tysiącu to też się nie dziw, że
    > masz kiepskich pracowników - niekompetentnych lub niezmotywowanych.

    Właśnie w mojej pracy jest odwrotnie - wyciągnęli programistów i
    stworzyli z tego dział który miał tworzyć produkt. Jak nam pokazali
    produkt to się za głowę złapaliśmy - wpadli w panikę i najpierw nas
    wynajmowali do konsultacji, a potem stworzyli specjalny dział do tego
    z "naszych" ludzi. A zarabiali dobrze - i co im to dało?

> [...]
    >
    > A teraz zagadka, za co się płaci profesjonaliście? Za 'wklepane'
    > linijki kodu czy za wiedzę, doświadczenie, ogólnie kompetencję? :>

    Nie zrozumiałeś. Ja bym zatrudnił najpierw projektanta któremu bym
    zapłacił dobrze za projekt. A dopiero potem programistę, który by to
    przeklepał.
    Ja nie jestem za "oszczędnością" - tylko za nie marnowaniem pieniędzy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2006-07-13 21:54:43
    Od: michal <m...@o...pl>

    czwartek, 13 lipca 2006 13:27 Henry (k) napisał:

    > Za klepanie kodu to tak akurat - ja bym więcej nie zapłacił
    > programiście ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Zależy co rozumiesz za klepanie kodu. Widać nie masz pojęcia ile w to trzeba
    wlozyc pracy i przy okazji nic nie wiesz o programowaniu pewnie pierdzisz w
    stolek to twoja robota:)

    Michał

  • 18. Data: 2006-07-13 21:57:41
    Od: michal <m...@o...pl>

    czwartek, 13 lipca 2006 17:48 Henry (k) napisał:

> [...]
    > przeklepał.
    > Ja nie jestem za "oszczędnością" - tylko za nie marnowaniem pieniędzy.

    Słyszałeś kiedyś o optymalizacji? kadzy projektant w php musi byc
    programistą i musi klepać. A nie tak jak ty kopiować ich ciezka prace na na
    inne komputery

  • 19. Data: 2006-07-14 07:01:33
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 13 lip o godzinie 14:18, na pl.soc.prawo, Hikikomori San napisał(a):

    > No jestem. Bo jak szukalem wspolpracownika za podobna kwote ale w
    > wymiarze 2/5 etatu to nikt si enie chcial podjac...

    Wyłóż proszę co rozumiesz pod pojęciem "współpracownika" - czy chodzi Ci o
    "wspólnika" czy o "pracownika"?
    Bo jeżeli o wspólnika - to wcale się nie dziwię że nie znalazłeś chętnych.
    Ale gdyby miałeś na myśli pracownika - to faktycznie można się zdziwić,
    choć też wchodzą w rachubę okoliczności zatrudnienia, odpowiedzialność i
    zakres pracy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 20. Data: 2006-07-14 17:29:41
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Henry (k) napisał(a):
> [...]
    > przeklepał.
    > Ja nie jestem za "oszczędnością" - tylko za nie marnowaniem pieniędzy.

    Zrozumiałem i to dobrze. Chcesz 'nie marnować pieniędzy', czyli wedle
    twoich słów płacić po tysiąc za 'klepanie kodu'.

    Odpowiem tak: jeśli gnębisz kolegów w szkole albo kradniesz im
    pieniądze z ich kieszonkowego to nie dziw się, że nasikają ci do
    herbaty. Jeśli świadomie i celowo zaniżasz wynagrodzenie pracownika,
    który przez to ma problemy z zapewnieniem podstawowej egzystencji
    rodzinie, to nie dziw się, że zepsuje pracę. A na pewno nie będzie miał
    motywacji by zapewnić właściwy poziom i ew. poprawić (statystcznie
    nieuniknione) błędy.

    --
    pzdr, MiKeyCo